{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trek vs. giant
  • #2   15. feb 2011 Hej Søren

Tak for et godt svar... Jeg må også indrømme at det er trek modellen jeg hælder mest til, både pga. design, men selvfølgelig pga. udstyr..

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 118
    #3   15. feb 2011 Trek helt sikkert. Jeg har selv en Trek8000, som er modellen over Trek6700 og jeg er rigtigt glad for den

mvh. Morten, Slagelse

• #4   15. feb 2011 Jeg ville prøve dem begge to, da de nok ikke har ens geometri... Så ville jeg ikke tænke på hvilket udstyr der er på men hvordan jeg har det når jeg sidder på cyklen...

• #5   16. feb 2011 Siddestillingen kan justeres meget med den rette frempind - bare en kommentar til "silverchair.".. Jeg siger ikke at man ikke behøver at tage en prøvetur, men bare at siddestillingen kan og bør justeres til den enkelte..

Trek'en er uden tvivl den rette cykel, meget bedre komponenter hele vejen rundt.. Som Søren skriver er dækkene dog noget skidt noget som bør skiftes til årstiden og terrænet.. smiley

/René H

• #6   16. feb 2011 Giver helt klart Silverchair ret, at prøve cyklen først er det vigtigste.

Du kan selvfølgelig justere meget, men du kan ikke ændre på rammens geometri, hvis det ikke føles rigtigt for dig.

Kommentér på:
trek vs. giant

Annonce