{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Morten P
Morten P
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Giant vs Trek {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Da eg begyndte at kigge på en racer "faldt" jeg hurtigt for trek 1.5, da den kostede 6400, men så steg den jo i pris da den nye model kom, men nu har jeg lige fået et tilbud i den lokale fri-cykeler på en Giant Defy 2 compact til lige over 6000, vil det ikk være en fornuftig begynder cykle til prisen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giant vs Trek
  • #1   21. sep 2010 Af de 2 er Trekén den mest fornuftige også selvom at den koster lidt mere. Søg på nettet om der ikke skulle være en forhandler, der har en af de "gamle" endnu.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jul 2010

#2   21. sep 2010 Vil helst ikk købe en cykel over nettet da det er min første cykel så vil gerne købe den hos en forhandler som kan rådgive mig lidt omkring det forskellige, men Gianten for jeg med komplet Tiagra, og cykle forhandleren siger det er bedre til prisen:)

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jul 2010

#3   21. sep 2010 tror bare ikk rigtig det er skidt når de bestiller den hjem fra holland til mig, og giver mig 15 % på cyklen i forhold til hva den står til i Giants katalog.

• #4   21. sep 2010 Hvis det er sidste års model, kan du sikkert presse den endnu længere ned, da de Rigtig gerne vil af med dem..

• #5   21. sep 2010 Kan måske godt forstå at du ikke vil købe over nettet, men se lige med engang, så kan du lave et super køb.

Udemærkede dele, med en slid stærk gruppe.

http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=1818

Se evt. også under OUTLET

• #6   21. sep 2010 Kasper K...

Hvad er det for noget underligt noget at sige...? At 80% af alle cykelhandlere lyver for at sælge deres slidt...? Hvad bygger du den beskyldning på..? Hvis det var rigtigt, ville der jo ikke være noget der hed cykelhandlere i Danmark...

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jul 2010

#7   22. sep 2010 silverchair - Det var nu godt nok Kasper N der sagde det, men syns os det er noget mærkligt noget af sige.

Kasper K - Tak for hjemme siden, den vil jeg huske hvis jeg skal købe cykel en anden gang, for det er nogle fede cykler de har, med lækkert udstyr:)

• #8   22. sep 2010 silverchair: Hvad er det du ikke lige forstår.
    Jeg mener ikke at jeg har skrevet noget om nogle forhandlere der lyver.

Jeg har blot anbefalet Canyon, som er et super sted at handle og nogle rigtig gode produkter til fornuftige priser.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    jul 2010

#9   22. sep 2010 Kasper K, du har ret, tror heller ikk det er dig han mener men derimod Kasper N smiley har os skrevet det til ham smiley

Kommentér på:
Giant vs Trek

Annonce