{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Køb ikke vare herfra!!!! {{forumTopicSubject}}

Ville lige komme med en advarsel til kommende køber fra denne hjemme side,

http://www.superlight-bikeparts.de/

Jeg havde bestil en vare som jeg aldrig fik, selvom jeg ringet til manden der har det, og han sagde bare han sender den igen,men fik ik traking nummer nogle af gangene så jeg kunne følge pakken, men fik aldrig pakke nr 2, eller penge tilbage
så sendte jeg mange mails til ham uden svar tilbage, så nu ser Paypal på sagen
snakket med en anden der også havde været det samme igennem som mig også uden pakke og svar tfra manden.

Så Hold jer fra denne side

Vh Ronni

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb ikke vare herfra!!!!
  • #1   6. feb 2011 Øh.. hjemmesiden virker ikke, måske er han gået konkurs?

• #3   6. feb 2011 ^^
    Virker da fint?

• #5   6. feb 2011 Ja den virker fint, men er sku træt af folk der ik kan levere en vare man betale for

• #6   9. feb 2011 kan godt svare sig at køre noget ved sagen hvis man blir snydt, fik en mail fra dem:

Besked fra superlight-bikeparts.de:
    your seatclamp has been shipped but I don't want further trouble. So - if it arrives I wish you fun with it. If not - here is the money back.

• #7   9. feb 2011 Meget mærkeligt.

Jeg har 2 gange bestilt et sæt custom lefty hjulsæt fra denne side og har begge gange overført penge fra min egen konto og har modtaget varerne uden problemer!
    Begge gange har beløbet været over 5000 kr og jeg vil klart anbefale siden til andre.

Det er selvfølgelig uheldigt, at du ikke har modtaget din pakke. Hvor lang tid har du ventet og hvad er det du har bestilt?

Mvh.

Jawad

• #8   9. feb 2011 jawad ja det er underligt

Det kan være lige meget hvad jeg bestilte, flere små ting, men jeg fik ik min vare selvom han sagde den var sendt 2 gange, men det mest mærkelige var , hvis man yder en god service svare man altså tilbage , og ik lader som ingen ting, og har snakket med en anden som havde været ude for det samme ,

men jeg handler aldrig der mere

• #9   9. feb 2011 Ja man burde svare tilbage, så det er selvfølgelig uheldigt det du har oplevet. Håber du får din vare.

/J

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #10   17. mar 2016 Generelt er cykeldæk fra CST suveræne cykeldæk til gode priser, men 200,- kr. Nej det er for billigt. Køb Dansk, så hæver butikken først pengene når varen er sendt. Jeg bruger CST på min egen MTB og har aldrig været punkteret. Og de var ikke stramme at få på.

Kommentér på:
Køb ikke vare herfra!!!!

Annonce