1.052 visninger
|
Oprettet:
Køb på eBay {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Håber der er en erfaren eBay-køber herinde.
Jeg står og skal byde på en vare fra en udenlandsk privatsælger. Sælger har kun fragtpriser indenlands (Tyskland), men han har skrevet i en privatbesked på eBay, at han gerne vil sende den til Danmark for 9 euro... Jeg ville gerne have at han tilføjede Danmark - €9 til forsendelseslisten, men det er ikke nødvendigt mener han.
Er jeg sikret, og kan stole på, at han sender det til 9 euro, elller skal jeg insistere for 3. gang, at han skal tilføje Danmark til forsendelseslisten i den pågældende auktion?
Tak
jul 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 3 Emner: 22 Svar: 626
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 138 Cykler: 11 Emner: 58 Svar: 504
Jeg har lavet over 500 handler over ebay og jeg har aldrig haft problemer med når jeg skulle have nogle penge retur eller hvis jeg ikke modtog varen eller varen var beskadiget mm.
maj 2014
Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 15
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
Tak for erfaringerne alle sammen
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Cykler: 3 Emner: 18 Svar: 798
Dejligt at se nogen med den korekte viden!
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 6 Emner: 26 Svar: 135
jan 2012
Følger: 10 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 23 Svar: 100
Kasper: Køb trygt på eBay, du er i de fleste tilfælde i rigtig gode hænder, bare husk:
- tjek at sælger bor indenfor EU, medmindre du holder dig under ca. 80 kr inkl fragt
- betal med et af eBays indbyggede systemer - som regel paypal, så er du dækket mod snyd og forsendeleser der bliver væk
- Brug aldrig bankoverførsel udenom eBay
- Og tjek gerne om sælger har en god score - så er du HELT sikker - det er meget svært at snyde sig til flotte scores på eBay som sælger...
go go go
(Ofte vil sælgere gerne sende til andre lande, men fx. tyskland er et stort eBay-land, så måske forestiller de sig bare ikke at danskere vil købe, eller også bruger de et tool til indrykning af deres annoncer, hvor tyskland er default)
Køb på eBay