{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Kasper F
Kasper F
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29

Køb på eBay {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Håber der er en erfaren eBay-køber herinde.
Jeg står og skal byde på en vare fra en udenlandsk privatsælger. Sælger har kun fragtpriser indenlands (Tyskland), men han har skrevet i en privatbesked på eBay, at han gerne vil sende den til Danmark for 9 euro... Jeg ville gerne have at han tilføjede Danmark - €9 til forsendelseslisten, men det er ikke nødvendigt mener han.

Er jeg sikret, og kan stole på, at han sender det til 9 euro, elller skal jeg insistere for 3. gang, at han skal tilføje Danmark til forsendelseslisten i den pågældende auktion?

Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb på eBay
  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #1   30. jul 2014 Hej jeg har handlet flere gange på ebay, så tror ikke der er noget at være bange for, det er ikke dyrere at sende fra Tyskland end fra DK

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jul 2012

#2   30. jul 2014 Det er mere om han kan lade være med sende produktet til mig, eftersom det ikke står i selve annoncen. Og at han kan slippe afsted med det i givet fald.

• #3   30. jul 2014 det kan han ikke

• #4   30. jul 2014 Hvis han snyder dig har ebay money back guarantee

Jeg har lavet over 500 handler over ebay og jeg har aldrig haft problemer med når jeg skulle have nogle penge retur eller hvis jeg ikke modtog varen eller varen var beskadiget mm. smiley

• #5   30. jul 2014 Har købt alle mine cykeldele på eBay, og jeg er stødt ind i samme situation som dig. Kan ikke sige god for ham du køber af, men idet heletaget kan man godt regne med folk derinde. Såh.. Go ahead! smiley

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jul 2012

#6   30. jul 2014 Så er der budt i god tro smiley

Tak for erfaringerne alle sammen

• #8   30. jul 2014 Præcis Simon!

Dejligt at se nogen med den korekte viden!

• #9   31. jul 2014 Simon - Det er så eBay der yder den service, men det kan de kun hvis vare er købt via PayPal - PayPal er sgu ligeglade smiley

• #10   31. jul 2014 Johnni: eBay ejer PayPal smiley - så det hænger lidt sammen...

Kasper: Køb trygt på eBay, du er i de fleste tilfælde i rigtig gode hænder, bare husk:

- tjek at sælger bor indenfor EU, medmindre du holder dig under ca. 80 kr inkl fragt
    - betal med et af eBays indbyggede systemer - som regel paypal, så er du dækket mod snyd og forsendeleser der bliver væk
    - Brug aldrig bankoverførsel udenom eBay
    - Og tjek gerne om sælger har en god score - så er du HELT sikker - det er meget svært at snyde sig til flotte scores på eBay som sælger...

go go go smiley

(Ofte vil sælgere gerne sende til andre lande, men fx. tyskland er et stort eBay-land, så måske forestiller de sig bare ikke at danskere vil købe, eller også bruger de et tool til indrykning af deres annoncer, hvor tyskland er default)

Kommentér på:
Køb på eBay

Annonce