3.999 visninger
|
Oprettet:
Bremser piver (hydrauliske) {{forumTopicSubject}}
Bremserne på min Cube LTD Pro piver konstant! Hvad skal jeg gøre for at rette det?
Bagved er det sådan en lille piven, der kommer, når man bare trykker bremsen lidt i bund.
Foran er det en høj og dyp piven, selvom jeg trykker den helt i bund, kommer den ikke for forhjul, men piver bare højt.
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 17 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 154
Derefter skal du rense dine skiver med Isopropylalkohol, som kan købes fra Matas. du fjerner dine bremse klodser og gøre dem rene. Kan anvende Isopropylalkohol, men du skal huske, at slibe klodserne med sandpapir, sørg for at dine klodser får en jævn overflade, nogle gange skyldes pivende bremser "skæv" slidte klodser, det kan selvfølgelig også skyldes andet snavs... held og
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 12 Cykler: 4 Emner: 61 Svar: 311
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Cykler: 2 Svar: 37
sep 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 203
Hvis det kan trykkes langt ind skal dine bremser bleedes, klodserne skal skiftes og dine skiver skal renses GRUNDIGT med isopropylalkohol som MTB F siger. Det er vigtigt at du ikke bruger bremserne mellem de her trin, men først igen efter.
Hvis du ikke kan trykke dit greb mere ind end du selv synes er rigtigt, så skal de ikke bleedes, men du skal stadig skifte klodser og rense skiverne.
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.124
det hjælper for det meste af rense skiverne og skifte bremseklodserne, skriverne behøver man ikke skifte
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 25
Bremser piver (hydrauliske)