2.557 visninger
|
Oprettet:
Cube Reaction GTC Race ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har leget med tanken om at skifte min nuværende MTB ud med en nyere (og bedre?) cykel...og da jeg checkede den lokale MTB pusher, blev jeg forelsket i en Cube Reaction GTC Race...
Den stod til 16.500kr hos den lokale MTB pusher....men fandt den til 14.100kr hos CYKELRABAT.DK - er der nogen der har handlet med dem før !?
(link fjernet)
Jeg vil gerne høre hvad I syntes om Reaction modellen som afløser for min Killer Bee....måske fordele/ulemper !?
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 18 Cykler: 7 Emner: 47 Svar: 1.073
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=44331
Det er hvert fald et godt sted at handle
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Cykler: 4 Emner: 68 Svar: 139
HTC rammen er vist deres fully-stel...og nok lidt over-kill til mig ;o) jeg har ingen problemer med at købe brugt, men den ser meget slidt/brugt ud i forhold til at den er fra januar i år - ellers en super fed model ;o)
Jeg leder efter en komplet cykel - ved ikke nok om de forskellige dele til at jeg tør købe et løst stel - måske næste gang !?
Hej Dennis
Billigt nok - men med porto, kommer den til at koste det samme som den fra Cykelrabat.dk - og deres butik ligger i kbh (bor selv i Roskilde) vil lige prøve at spørge min lokale CUBE pusher om han vil matche prisen
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
Så deres GTC rammer er af nyere udvikling, jeg ville klart tag en GTC race eller deres SL, de er virkelig vellykket.
Cube Reaction GTC Race ?