{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.557 visninger | Oprettet:

Cube Reaction GTC Race ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har leget med tanken om at skifte min nuværende MTB ud med en nyere (og bedre?) cykel...og da jeg checkede den lokale MTB pusher, blev jeg forelsket i en Cube Reaction GTC Race...

Den stod til 16.500kr hos den lokale MTB pusher....men fandt den til 14.100kr hos CYKELRABAT.DK - er der nogen der har handlet med dem før !?

(link fjernet)

Jeg vil gerne høre hvad I syntes om Reaction modellen som afløser for min Killer Bee....måske fordele/ulemper !?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube Reaction GTC Race ?
  • #2   24. aug 2010 CRC har den til 13980kr:
    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=44331

Det er hvert fald et godt sted at handle smiley

• #3   24. aug 2010 Hej Peter

HTC rammen er vist deres fully-stel...og nok lidt over-kill til mig ;o) jeg har ingen problemer med at købe brugt, men den ser meget slidt/brugt ud i forhold til at den er fra januar i år - ellers en super fed model ;o)

Jeg leder efter en komplet cykel - ved ikke nok om de forskellige dele til at jeg tør købe et løst stel - måske næste gang !?

Hej Dennis

Billigt nok - men med porto, kommer den til at koste det samme som den fra Cykelrabat.dk - og deres butik ligger i kbh (bor selv i Roskilde) vil lige prøve at spørge min lokale CUBE pusher om han vil matche prisen

• #5   25. aug 2010 deres HPC rammer er af ældre dato smiley deres nye GTC rammer køre feks med press fit lejer, det gør HPC ikke. (ikke endnu i hvertfald)

Så deres GTC rammer er af nyere udvikling, jeg ville klart tag en GTC race eller deres SL, de er virkelig vellykket.

Kommentér på:
Cube Reaction GTC Race ?

Annonce