{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

jan n
jan n
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52

Nybegynder mountainbike hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har kigget en del indlæg igennem men syntes ikke rigtigt jeg er blevet klogere.

Er på udkig efter en nybegynder cykel til lidt skovkørsel i weekenden og nogle småture på vejene.
Kigger på cykler omkring 6-7000 og ville høre om i kloge hoveder havde nogle forslag.

Indtil videre har jeg kig på
(link fjernet)
og
http://mhw-bike-house.de/shop/show/show_pr/Fahrraeder-und-Bikes/Aktionspreise-und-2009er-Modelle-!!!!!/Cube/MTB-Hardtail/Cube-LTD-Pro-2009/~kid298/~tplprodukt_1/~prid1505.htm
er der nogen forskel fra 2009 til 2010? andet en farverne.
Forlag / for / imod modtages med kyshånd.

Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder mountainbike hjælp
  • jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

#1   2. aug 2010 Og er Ghost et anderkendt mærke? så den lige på den tyske side jeg linkede til tidligere

• #2   2. aug 2010 Ja Ghost er et fint mærke.

hvis du er nybegynder så bør du nok købe den fra heino, du har bedre mulighed for at få rødgivning ang spøgsmål du evt skulle have til din cykel.

Samt du kan altid gå tilbage til forretningen hvis der er noget som du ikke syns er i orden med den, det er lidt svære med en cykel fra nettet, der skal du sende den retur, og så står du uden cykel i X antal uger.

• #3   2. aug 2010 Har en ven der købte sådan en for nogle måneder siden, og min far har også lige købt sådan en... Kan kun sige god for den til prisen, den virker som kvalitet og som om at den kan tage lidt hårdt arbejde smiley

Jeg endte selv med en 6500 pga jeg syntes bremserne var bedre, samt grebet, men 6300 er nu også ganske fin smiley

• jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

#4   2. aug 2010 Var hos Bike buster idag og kigge på cupe ltd pro i hvid/blå . Godt nok en lækker cykel må nok indrømme jeg er faldet lidt for den. Men nu skal man gå og vente en hel måned før de sidste 3k er der smiley

• #5   3. aug 2010 Min første cykel var en netop ltd pro som du linker til, kan kun sige positive ting om den.
    Har virkelig haft stor glæde af den, VIRKELIG.

Det er en vis fordel i at købe hos en forhansler når det kommer til råd og vejledning, men ellers er der jo altid nettet smiley

Håber ikke du føler jeg spamer her, ,en har faktisk for sjov sat min Cube til salg herinde, for at se hvad der kunne lande af bud på den, kig evt på den hvis det er.

Det er i hvertfald super udstyr der er på LTD Pro serien, som nybegynder mærker du ikke nogen forksel på det også det rigtig dyre smiley et spiller altså bare.

• #6   3. aug 2010 træt sorry for stavefejl ;o)

• jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

#7   3. aug 2010 Havde faktisk godt set din annonce smiley
    Men da jeg ikke har forstand på hvad der kan se slidt ud og hvad der ellers er godt/skidt på en lettere brugt cykel har jeg valgt at købe en ny (og så er jeg også faldet lidt for den farve comb. jeg så den i hos bikebuster smiley

Så må jeg tage opgraderinger hen af vejen, har på fornemmelsen jeg bliver bidt af det her. Og her gik jeg og troede det var en billig sport når først cykel var betalt.

Men rart at høre det er en god cykel. Tak

• #8   4. aug 2010 Fair nok, forstår dig skam godt. Der er ogsdå god hjælp hos dealeren.
    Det er så absolut ingen billig sport :o) Mer vil ha mer

Kommentér på:
Nybegynder mountainbike hjælp

Annonce