{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xc fully
  • #1   16. mar 2010 blødere, og ikke så hårdt til ryggen..

• #2   16. mar 2010 det kommer lidt an på din kørestil.

Personligt har jeg fundet ud af jeg bedst fungere på en hardtail, da føler jeg kører hurtigere, især i sving.

Tilgengæld er en fully mere behagelig, og kan køre hurtigere over diverse forhindringer som, træstammer, sten osv. hvor os på en HT, er nød til at tage lidt af farten smiley

• #3   16. mar 2010 ...

til rolig XC vil jeg sige det er meget behageligt, dog lidt kedeligt.

til FR/DH er det for mig næsten et must have til de forhindringer og spor vi kører.

• #4   16. mar 2010 okay tak for det drenge

• #5   17. mar 2010 Har både fully og hardtail, fully er hurtigere gennem det tekniske, og mere behagelig at køre på, generel er køre oplevelsen bedre.

• #6   17. mar 2010 Som W. siger.... så gør en fully noget af arbejdet for en.... man kan bare trampe afsted henover rødder osv, uden at lette røven fra sadlen. smiley Så de fleste vil gennerelt køre hurtigere på en fully.... men mindre man har en super godt hardtail teknink. smiley

• #7   17. mar 2010 Mht. fully ... har 100mm for og bag på min XC. Oplever et rigtigt godt greb på baghjulet, både op- og nedad over mindre og mellemstore forhindringer ex. rødder og sten. Min RP23-dæmper kan næsten laves til HT i ProPedal-3-indstillingen. I starten skiftede jeg meget mellem lockout og fuld vandring, men nu bruger jeg næsten kun lockout på flad vej. Udover at være mere komfortabel, oplever jeg også en større sikkerhed - jeg tør simpelthen køre hurtigere, fordi ujævnhederne absorberes - det er faktisk pissefedt at give den gas på 'groft' underlag.

• #8   18. mar 2010 Det er sporet der bestemmer hvad der er bedst. Jeg synes personligt der er noget fedt i at køre hardtail, som jeg altid mangler på en fully.

Kommentér på:
xc fully

Annonce