{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

hvilke pedaler til skoven ? {{forumTopicSubject}}

Hej CG
jeg har nu fundet ud af at det der vilde mtb kørsel er rimelig fedt, men da det går så stærkt og hurtigt skal man nogen gange være hurtigere ude af pedalen end man regner med, sådan er det da ihvertfald for mig.
lige nu har jeg et par crank brothers på, men hvilke bruger i ?
gerne link.
dem har jeg nu:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke pedaler til skoven ?
  • #1   8. sep 2009 Shimano xtr, Look, ellers Time`s Pedaler er virkeligt gode og har endnu ikke oplevet at ryge ud af det...

• #2   8. sep 2009 okat andre må meget gerne skrive deres mening/erfaringer også.
    Rasmus:
    jeg synes de er rigtig fede også fordi det er en meget lille pedal, og det fede er at du rammer rigtig næsten hver gang du har haft skoen ude, men også fordi der er to indstillinger, sådan så klampen sidder godt fast men selfølgelig ikke overdrevet meget, og du kan sætte den lidt løsere, heller ikke sådan så skoen flyver ud af pedalen.
    bare ved at bytte om på klamperne, og så er de jo bare vold fede og kan klart anbefales.

Henrik: okaydem vil jeg prøve og kigge efter hos den lokale cykel pusher

• #3   8. sep 2009 Køre CrankBrothers SL, har før kørt med nogle shimano spd'er som også var fine, dog foretrækker jeg klart CB's, de er tilpas løse, som regel ryger foden ud af pedalen, hvis der kommer et voldsomt ryk i cyklen, hvilket jeg er meget glad for.

Synes bare du skal beholde dem du har nu ..

• #4   8. sep 2009 Jeg undersøgte markedet og forums rundt omkring inden jeg købte mine click.

Jeg købte Time Attak XS - de er ikke så hamrende dyre, men ret fine.
    Man skal dog lige vænne sig til click skal jeg da hilse og sige smiley
    Men det er SUPER fede! Jeg har ikke fortrudt at jeg skiftede fra alm. pedaler til Time smiley

• #5   8. sep 2009 Ja behold dem du har nu. Det er en ganske udmærket pedal. Har haft prøvet flere Shimano klikpedaler, men CB er simpelthen så nem at komme ud af. Du kan komme i den fra fire sider. Og så er den bare så nem at holde ren.

Helt klart, behold den.

• #6   8. sep 2009 okay så gør jeg det. tak for hjælpen.

• #7   9. sep 2009 http://www.bikeshop.dk/Til+din+cykel/Pedaler/MTB+pedaler/BBB+BPD+11+Mountaingo+MTB+SPD+Pedal.html

Dem kører jeg med. Man sider utrolig godt i dem, er nemme at komme i og ud af, og man kan komme i dem fra begge sider. "ulempen" er vel at de vejer lidt mere end CB.

Jeg er i hvert fald tilfreds med mine.

Kommentér på:
hvilke pedaler til skoven ?

Annonce