{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.050 visninger | Oprettet:

look quartz {{forumTopicSubject}}

fik mine nye look quartz pedaler hjem igår og var så ude at prøve dem her i dag, men
ved ikke om det kun er mig der overlever det, men synes man ser rigtig godt løst i pedalen, kommer fra CB egg beater c model, hvor man sad rigtig godt fast i,,

så vil hører jer herinde som kører med look quartz pedaler om i også synes de er løse, smuttede ud af den alt for mange gange,,
samt om man kan gøre noget ved det, der følger to styk ekstra klamper med hvor der står 20 på,, kunne det hjælpe at skifte over til dem frem for dem hvor der står 15 på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  look quartz
  • #1   3. jun 2009 Har du prøvet at justere på styrken? xD

• #2   3. jun 2009 maddie, det kan man ikke på den model

jeg havde selv samme problem med mine, men du skal justere dine sko med de plader der følger med i kassen

• #3   3. jun 2009 hva mener du med at justere dem med dem,,, sådan at klamperne sidder hvordan?

• #4   3. jun 2009 På de fleste pedaler kan du justere styrken af hvor hårdt pedalerne skal klemme på klamperne xD

• #5   3. jun 2009 der er sådan nogle sorte afstandsstykker med til at sætte under skoen.. prøv at sætte, så der er 2 stykker mellem skoen og klampen.. du kan også skifte klamperne, kan ikke lige huske hvilke der er hårdest, men det står i manualen!!

• Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #6   4. jun 2009 Jeg sidder også pænt fast i mine. Som der bliver nævnt kan pedalen ikke justeres men de medfølgende afstandstykker kan bruges. Hvis du bruger dem der hedder 20 vil jeg mene du sidder bedre fast da de er tykkere end dem der hedder 15.

God tur

• #7   4. jun 2009 Som sagt - justeringen ligger i de medfølgende spacere

• #8   4. jun 2009 har været igennem alle spacere nu,, og prøvet at vende klampen rundt så den har pilen bagud i pedalen og lige meget hjælper det,, skoen sider mege løst fast i pedalen,,,

skal fjederne på pedalen kunne trykkes sammen med fingerne,, tænker på mine gl CB egg beater c kunne man ikke trykke dem en 1mm sammen,,,

så er det en defekt pedal jeg har fået hjem, eller bare mig der forventer noget mere,,,?

• Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    feb 2009

#9   4. jun 2009 På mine SIDI sko har jeg monteret 1 stk sort spacer (den tyndeste) + klampen der står 20 på med pilen fremad og de sidder som de skal. Hvor mange mm har du på de knopper der under din sko? skal selvfølgelig måles på dem lige ved siden af der hvor du montere klampen. Jeg har ca 8-9 mm

• #10   4. jun 2009 kører ikke med mtb sko,, synes bedre om racer frem for mtb sko,,

men kan det være derfor at det ikke fungere sammen,,,

• Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    feb 2009

#11   4. jun 2009 går ud fra racer sko er helt flade på bunden, så ja du mangler nok ca de 8-9 mm så de sidder i spænd. Eller må du spænde samtlige spacere og klamper på smiley

• #12   4. jun 2009 Ja det er da helt sikkert det der er problemet.. De dur altså kun med mtb sko..

• #13   4. jun 2009 det er jo dusket,, er sgu ellers så glade for mine racer sko,, kan ikke finde en sko der sidder lige så godt som den,,

så det vil sige enten hedder det nye pedaler igen eller nye sko?

• #14   4. jun 2009 Jeg syntes engang du sagde at næste gang, ville du købe en dyr CB pedal...

• #15   4. jun 2009 Mikkel ja det vil det nok, når de nu ikke kan blive venner. Hvilke sko har du da?

• #16   5. jun 2009 et par gamle specialized sko.. kender ikke modelen, men den er som støbt til min fod. har brugt den i 5 år nu,, så det er måske også på tide at skifte den ud,, de har haft deres bedre dage,,

thor ja men mange hævdede at look pedalen også var god så skulle lige prøve,, bestiller nogle nye sko hjem når jeg får løn torsdag og så må jeg se hvad den look pedal virkelig dyr til,,
    men må bare kører med det som det er nu indtil jeg får nogle nye sko kan jeg forstå,, synes nu bare det er mærkelig lavet af look at de kun kan bruges som med mtb sko,,

Kommentér på:
look quartz

Annonce