{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Di2. Skal du have en med?
  • #1   26. mar 2009 Det kan man jo altid opgradere senere smiley

• #2   27. mar 2009 hehe.. det er jo "kun" 3000kr mere, end for en kompl. Red-gruppe ;-/

Den dag de laver gruppen så man ikke ser den klods til et batt. så ville gruppen blive interessant, og ja.. Samtidig får prisen ned på jorden ;o)

nb. 11173kr for en for+bagskifter inkl greb og batt. :-S =½ gruppe!

jepser.
    Er det noget du overvejer?
    Jeg ku forestille mig at campa og sram også kommer med et bud på en digi gruppe, og så vil priserne pludselig blive "realistiske" ;o)

• #4   27. mar 2009 *kryll*

Jeg mente ikke at de andre var billigere. Jeg mener at når der er flere om budet, så er der konkurrance, og dermed basis for lavere priser smiley

Sagde os at jeg ku *forestille* mig at de andre kom med noget. det er jo ikke sikkert. men jeg tror da at de vil ha deres bid af kagen. synes bestemt at en DI. gruppe er interessant, den er bare lidt klodset som den er nu. Men den skal nok blive lækker, når de har arbejdet på et mindre batt.

• #5   27. mar 2009 smiley Det var nu ment for sjov. Jeg er helt enig i at over 11.000 bobs for en halv gruppe er grotesk. Men nu er det så også sprit nyt og shimano er eneste om budet.
    Jeg skal helt sikkert have mig en Di2 eller en anden elektronisk gruppe (hvis de andre laver en) - men ikke til 11.000kr, det er helt sikkert.

Kommentér på:
Di2. Skal du have en med?

Annonce