Indvendig Di2 integration på Specialized Shiv {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er i gang med et større researcharbejde vedr. integration af Di2 på min nye Specialized Shiv.Jeg har efterhånden fundet en del posts i diverse fora, rundt omkring på nettet, der i større eller mindre grad forklarer eller illustrerer hvordan det er muligt at lave sin Shiv 100% Di2-kompatibel.
Da jeg desværre ikke selv har evner i tyde diagrammer eller for den sags skyld føre en loddekolbe (hvilke to ting det overvejende ser ud til at jeg skal bruge), vil jeg høre om der her på forummet er en, der synes det kunne være sjovt at hjælpe med til at realisere projektet.
Egentlig kan jeg "bare" sende min ramme til Tyskland og får den retrofittet - men koster altså ca. 5500,- inkl. forsendelse. Jeg er evt. villig til at betale en fair timeløn, men det skal primært være noget du synes kunne være sjovt. Jeg bor i København.
Jeg håber der er nogle derude (herinde), der har lyst til at være med.
Mange hilsner
Benjamin
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 372
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 11
og hvis man er i gang med det, så er der vel ingen grund til at bore huller i rammen... for så trækker man dem jo mens connecterne er skåret af....ikke?
Og hvad så med BB. På Shiv'en er krankboksområdet aflukket fra rørene, så der er umiddelbart ikke mulighed for at lave en samling derinde...
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 372
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=94176
Indvendig Di2 integration på Specialized Shiv