9.171 visninger
|
Oprettet:
Uddannelse som spinning instruktør {{forumTopicSubject}}
Er der nogle herinde der kan anbefale et sted i nordsjælland hvor man kan tage spinning instruktør uddannelsen?
Ved i ca hvad en instruktør får i timen?
aug 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 5
Jeg får "et par hundrede"/timen i det center hvor jeg kører
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 73 Svar: 385
Jeg synes der er en del forskellig uddannelser når det kommer til spinninginstruktør? Det ser ud som om den du linker til er officiel for spinning? Er der andre uddannelser som er uofficielle og som man måske skal holde sig fra- som ikke vil blive accepteret som "rigtig" visse steder? Bla. har jeg set at fitnessworld tilbyder at man kan tage udd hos dem? Gad vide om det så "holder" hvis man en dag skal arbejde for en af deres konkurrenter?
MVH Peter
sep 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 1 Emner: 65 Svar: 248
Du blander dig ikke. Har selv de samme tanker.
Der er mange steder de skriver som om at deres uddannelse er den eneste rigtige.
nov 2007
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 268 Svar: 1.843
http://www.spinus.dk/
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
nov 2007
sep 2008
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 5
Jeg ved at du, hvis du er god nok, kan blive ansat i FitnessWorld med deres egen uddannelse, men det er ingen garanti - det samme gør sig sikkert gældende i andre firmaer.
Der er desuden forskellige koncepter så som spinning, jeg tror ikke det har den store indflydelse, men jo bredere uddannelsen er, jo nemmere er det for dig som instruktør at flytte fra firma til firma - derfor vil jeg anbefale at tage en bodybike uddannelse i et af de store firmaer.
Med hensyn til timelønnen, så er det nok meget rigtigt med 200,- pr. time, men det er jo en start løn - gør du det godt, er der gode penge at hente i det job.
På med vanten og op på bodybike cyklen og så derud af, øh.. nåh nej.
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Uddannelse som spinning instruktør