Giant TCR Advanced SL ISP - 2012 [Tidl. cykel] Racer
4.829 visninger
|
Oprettet:
Giant TCR Advanced SL ISP - 2012
Type:
Racer
Stel:
TCR Advanced SL ISP
Str. ML
Str. ML
Forgaffel
TCR Advanced SL OverDrive 2
Bremser
Shimano Dura-ace 7900
Dæk
Vittoria Open Corsa CX Evo
Continental GP 4000
Continental GP 4 Season
Continental GP 4000
Continental GP 4 Season
Hjul
Zipp 404 Firecrest Carbon Clincher
Zipp 202 Firecrest Carbon Clincher
Shimano Dura-ace WH-7850-C24-CL
Vredestein latexslanger
Zipp 202 Firecrest Carbon Clincher
Shimano Dura-ace WH-7850-C24-CL
Vredestein latexslanger
Gear
STI-greb: Shimano Dura-ace Di2 7970
Bagskifter: Shimano Dura-ace Di2 7970
Forskifter: Shimano Dura-ace Di2 7970
Bagskifter: Shimano Dura-ace Di2 7970
Forskifter: Shimano Dura-ace Di2 7970
Styr
Styr: Zipp SL traditional bend - 420 mm.
Frempind: Giant Contact SLR - 110 mm.
Frempind: Giant Contact SLR - 110 mm.
Saddel
Fi'zi:k Antares Carbon Braided
Ekstraudstyr
Kranksæt: SRM Dura-ace 7900 Power Meter - 172,5 mm.
Computer: SRM Powercontrol 7
Shimano Dura-ace Di2 sprint shifters
Pedaler: Speedplay Zero SS med Dulight Ti aksel upgrade
Flaskeholder: 2x Tacx Tao Carbon
Styrbånd: Lizard Skins - 1,8 mm.
Computer: SRM Powercontrol 7
Shimano Dura-ace Di2 sprint shifters
Pedaler: Speedplay Zero SS med Dulight Ti aksel upgrade
Flaskeholder: 2x Tacx Tao Carbon
Styrbånd: Lizard Skins - 1,8 mm.
Bemærkninger
Så fik jeg langt om længe taget nogle billeder af min Giant TCR. Jeg har valgt et monokromt udtryk da cykel og udstyr er holdt i ren sort/hvid.
Tidligere vejede jeg alle mine dele, men så længe at den samlede vægt holder det fornuftige ift. løb osv., er det ikke længere noget jeg bruger tid på. Di2 og SRM wattmåleren vejer jo også lidt.
Jeg har netop opgraderet cyklen, som jeg fik samlet sidste forår, med Di2 sprinter-skiftere. Dem har jeg dog valgt at placere lidt dybere i bukket end tiltænkt da jeg synes det giver et mere komfortabelt skifte ved tempokørsel.
Upgrades på vej:
Jeg har bestilt en custom made carbon-top cap hos Fibre-Lyte i England. Den skulle gerne lande om ca. en uge.
Herudover styrpropper i ubehandlet aluminium.
Zipp 404 2013 decals der matcher mine 202.
Tidligere vejede jeg alle mine dele, men så længe at den samlede vægt holder det fornuftige ift. løb osv., er det ikke længere noget jeg bruger tid på. Di2 og SRM wattmåleren vejer jo også lidt.
Jeg har netop opgraderet cyklen, som jeg fik samlet sidste forår, med Di2 sprinter-skiftere. Dem har jeg dog valgt at placere lidt dybere i bukket end tiltænkt da jeg synes det giver et mere komfortabelt skifte ved tempokørsel.
Upgrades på vej:
Jeg har bestilt en custom made carbon-top cap hos Fibre-Lyte i England. Den skulle gerne lande om ca. en uge.
Herudover styrpropper i ubehandlet aluminium.
Zipp 404 2013 decals der matcher mine 202.
Giant TCR Advanced SL ISP - 2012
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 11
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 3 Emner: 56 Svar: 155
lige et lidt mærkeligt spørgsmål måske,
men hvilke dæk køre du på, vittoria eller gp4000
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 66
Holder det sig pænt rent, eller skal man skifte det hver gang man har rørt ved sine dæk?
jul 2013
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2012
Følger: 1 Cykler: 1
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 3 Emner: 56 Svar: 155
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 95
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 11
Hej René. Ja, jeg tænkte at det var ved at være tid til at vende tilbage. Jeg har først lige fået min 202. De er jo stort set spritnye på markedet, så jeg har ikke været ude på dem endnu. Jeg har haft dem til lukkede ringe. Det er super fedt hjulsæt, som i manges optik nok primært regnes for bjerghjul. Jeg synes nu de er meget mere alsidige end det - og nu endnu mere nu, hvor de er kommet til dæk/slange.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 3 Emner: 56 Svar: 155
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 2 Svar: 1