{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Trek Speed Concept P. One TT

2.811 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen cykel er oprettet og stemt ind. Opret din egen cykel

René F
Mand | 55 år | Oprettet: 16. nov 2011


Trek Speed Concept P. One

Type:
TT
Stel:
Trek Speed Concept 9
Forgaffel
Speed Concept 9
Bremser
Speed Concept 9
Dæk
Bontrager R2
Hjul
Bontrager Aeolus 5 D3
Gear
Shimano Di2
Styr
Speed Concept 9
Saddel
Coob Cycling
Ekstraudstyr
Glen Alden cable cover
Speedfil A2 flaske
Bemærkninger
Kommentér på:
Trek Speed Concept P. One
  •   6. feb 2014 Det er dæleme en vild cykel, den er virkelig gennemført!!

  •   1. maj 2013 Wow den er fed smiley
    Super gode billeder!!!


  •   19. jan 2013 Sjældent man ser en cykel så lækker og stilet!
    Respekt for den cykel X-HøJ herfra


  •   12. dec 2012 R4 Aero vejer 170g - R3 190g - R2 vejer 225g. De er meget holdbare, især R2 som jeg bruger til træning - de kan dog ikke tåle søm og skruger smiley

    Bremserne virker fint - samme bremsestyrke som et par Sram Red bremser - jeg har kun haft problemer en gang - det var til Challenge Århus, hvor vandet bare stod ned i stænger smiley


  •   12. dec 2012 Hvad vejer dine R4 Aero? Interessant med Arto vingen på kanten. Får du slidt dem hurtigt ned?
    Jeg overvejer nogle 165gram kenda til løb, men er ikke sikker da mine pro4 levere ret mange tpi for et 200grams dæk.
    Hvordan fungere dine bremser? God styrke?


  •   12. dec 2012 Selvom det er en Projekt One rækker Treks fantasi kun til at levere med en standard Di2 gruppe – Orange bolte der passer til cyklen må du selv ud og finde:-)

    Der fulgte et par Bontrager R4 Aero dæk med hjulene – men de er meget tynde og bestemt ikke så velegnede til at kører i DK. Bontrager R2-R4 fås i 700x25 c som passer til den bredere profil på hjulet, endvidere er de forsynet med en specielle aero-vinger der lukker til mellem fælgen og dækket.

    Jeg kører med Power2Max fordi det er den billigste watt-måler – der virker. Det er rigtigt der kommer kadence data fra Power2Max – men Duotrapen virker som back-up på fart data til Garmin.

    Det er jo altid en overvejelse – vægt ctr. aerodynamik – men jeg kører mest hel- og halv Ironman distancer så jeg vælger komfort og aerodynamikken frem for vægten. Den er i øvrigt ikke tung


  •   11. dec 2012 Den ser jo meget ud af kassen agtig ud, med de farvede bolte osv. Men. Nørdet spørgsmål er der altid smiley
    - Fulgte dæk med hjul?
    - hvorfor kører du med power2max OG duotrap?
    - har du overvejet at få den ned i vægt og kører du kun triatlon på den? Tænker pga placering af saddel.


  •   11. dec 2012 HOLD NU KÆFT!!!!! Hvor er den fed.. Det spiller da en milliard.. super billeder
    MEN! når man nu har gået så meget op i at gøre den strømliner, hvorfor filan sætter man så batteriet ca det eneste sted hvor det ikke har nogen afskærming


  •   10. dec 2012 Jo - jeg har selv samlet den.

    Jeg har ikke skrevet mere fordi billederne taler for sig selv.

    Hvad vil i gerne vide?


  •   10. dec 2012 En hel masse bandeord efterfulgt af, NØJ hvor er den fed!
    Har du selv samlet den? Jeg tænker nej, siden du ikke har skrevet mere tekst.
    Xhøj er givet.


  •   10. dec 2012 Virkelig virkelig fed cykel, den ramme er virkelig fed, og specielt i disse farver og med det udstyr!!

  •   9. dec 2012 lækker cykel,men den beskrivelse er for slatten!

  •   9. dec 2012 Waaauw! Den er sprød!

  •   9. dec 2012 kæft nogle lækre billeder!!! Til en lækker bike!

Annonce