Kuota Kredo Racer
2.238 visninger
|
Oprettet:
Kuota Kredo
Type:
Racer
Stel:
Rammen er en Hongfu FM001 56cm, identisk med bla. Kuota Kredo fra 2008 -2010, hvor Hongfu leverede denne ramme til kuota. Rammen er fremstillet i Toray700 carbon med en brudstyrke på 50T.
Ramme vægt ekslusiv lakering er opgivet til 1040gram, på min egen vægt vejer rammen 1100 gram, men er også lakeret.
Ramme vægt ekslusiv lakering er opgivet til 1040gram, på min egen vægt vejer rammen 1100 gram, men er også lakeret.
Forgaffel
Hongfu FK001 gaffel, meget identisk med Pianrello's buede gaffel.
Vægt 375gram, Fremstillet i Toray700 carbon
Vægt 375gram, Fremstillet i Toray700 carbon
Bremser
Kløer Shimano Ultegra
Greb Shimano Ultegra
Greb Shimano Ultegra
Dæk
Front: Continental Attack
Bag: Continental Force
Bag: Continental Force
Hjul
Træning. Mavic Aksium
Løb: Shimano Durace( Er købt, men ikke leveret endnu)
Løb: Shimano Durace( Er købt, men ikke leveret endnu)
Gear
Bag og forskifter er Shimano Ultegra
Krank FSA SL-K Pro compact 50-34
Kassette Ultegra 11-25
Kæde SRAM PC90
Krank FSA SL-K Pro compact 50-34
Kassette Ultegra 11-25
Kæde SRAM PC90
Styr
Hongfu cabon over size
Frempind Bontrager
Frempind Bontrager
Saddel
Selle italia Flite Gel
Frempind LITE limited carbon
Vægt 121 gram
Frempind LITE limited carbon
Vægt 121 gram
Ekstraudstyr
Carbon flaskeholdere
Shimano flight Deck computer
Shimano flight Deck computer
Bemærkninger
Har købt rammen ved Hongfu i Kina og fået custom lakeret rammen ved dem også.
Har selv monteret cyklen op. Da Rammen er identisk med Kuota Kredo har jeg købt disse mærker og monteret dem på rammen. Navnet er ikke vigtigt for mig, men det bryder overfladen og giver et godt look.
Syntes godt jeg kan tillade mig at montere disse mærker, da rammen blev brugt af kuota. Der er også et engelsk mærke ved navn Onix,der anvender rammen til en model de kalder Onix Azzuro, som er deres top model.
Cyklen har kørt i små 2 uger nu og har passeret 600 km. Den kører rigtig godt og er usædvanlig stiv både i ramme, krank og styr. selv ved hård belastning er der ikke noget der flekser eller sejler.
Skal den 23/6 køre Trondheim-Oslo motionsøbet på den, glæder mig til at teste den i bjergene og mærke, hvordan den reagerer der.
Total vægten med Mavic Aksium hjulene er 7,4 kg. Glæder mig til at se vægten, når Durace hjulene kommer på.
Har selv monteret cyklen op. Da Rammen er identisk med Kuota Kredo har jeg købt disse mærker og monteret dem på rammen. Navnet er ikke vigtigt for mig, men det bryder overfladen og giver et godt look.
Syntes godt jeg kan tillade mig at montere disse mærker, da rammen blev brugt af kuota. Der er også et engelsk mærke ved navn Onix,der anvender rammen til en model de kalder Onix Azzuro, som er deres top model.
Cyklen har kørt i små 2 uger nu og har passeret 600 km. Den kører rigtig godt og er usædvanlig stiv både i ramme, krank og styr. selv ved hård belastning er der ikke noget der flekser eller sejler.
Skal den 23/6 køre Trondheim-Oslo motionsøbet på den, glæder mig til at teste den i bjergene og mærke, hvordan den reagerer der.
Total vægten med Mavic Aksium hjulene er 7,4 kg. Glæder mig til at se vægten, når Durace hjulene kommer på.
Kuota Kredo
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 7
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 3 Svar: 3
apr 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Cykler: 6 Emner: 136 Svar: 1.275