Colnago Extreme C Racer
29.404 visninger
|
Oprettet:
Colnago Extreme C
Type:
Racer
Stel:
Colnago Extreme C
Forgaffel
Colnago Carbon 75
Bremser
Camillo's Zero Gravity Limited Edition klør i rød
Sram RED greb
Sram RED greb
Dæk
Tüfo Elite JET <160g Tubular
Vittoria Corsa CX Clincher
Vittoria Corsa CX Clincher
Hjul
Zipp 182 / AC Micro 58 nav m. Ceramic Speed lejer
Gigantex Tubular 24/20 fælge
KCNC 11-25 alu kassette
Mavic Ksyrium SL m. Shimano DuraAce 12-25 kassette
Gigantex Tubular 24/20 fælge
KCNC 11-25 alu kassette
Mavic Ksyrium SL m. Shimano DuraAce 12-25 kassette
Gear
Sram RED forgear
Sram RED baggear
Sram RED skiftegreb
THM Clavicula Compact kranksæt med keramiske lejer og Fibre-Lyte carbon 34/50 klinger
KMC X10SL Gold kæde
Sram RED baggear
Sram RED skiftegreb
THM Clavicula Compact kranksæt med keramiske lejer og Fibre-Lyte carbon 34/50 klinger
KMC X10SL Gold kæde
Styr
Pro Evo Stealth styr
- Costum lakeret i Colnago'ens farver
- Costum lakeret i Colnago'ens farver
Saddel
Selle Italia SLR Gel Flow sadel
Colnago Carbon sadelpind
Colnago Carbon sadelpind
Ekstraudstyr
Look Keo Carbon Titanium pedaler
PowerCordz inderkabler
Nokon yderkabler
Garmin 605 computer
PowerCordz inderkabler
Nokon yderkabler
Garmin 605 computer
Bemærkninger
For første gang har jeg lavet en cykel 100% efter ønske.
Der er ikke spurgt efter pris, vægt eller andre hindrende ting for at få drømmeraceren.
Alt er valgt efter hvad jeg selv synes er lækkert, nogle steder skal det være let, nogle steder komfortabelt og nogle steder stift.
Colnago Extreme C rammen er valgt efter dens kombination af stivhed, komfort og lækkert håndbygget italiensk kram.
Rammens geometri tiltaler mig meget, den er knap så livlig og agressiv som min Scott Addict. Til gengælde er den så også lidt tungere, helt præcist vejer den 1090g og forgaflen 390g.
En 52 cm sloop er det der passer mig. Jeg fik den bygget på bestilling, da den ikke er i deres program mere, og jeg måtte derfor vente over fire måneder inden den kom. Men den var KLART værd at vente på!!! Sikke en finish! Både carbonsammensætningen og lakeringen.
Man siger at alle proffessionelle der stopper karieren og selv skal til at vælge cykel, køber en Colnago. Jeg har aldrig været prof, men aldersmessigt er jeg så vidt nu (o;
Colnago bliver af mange anset som cyklernes Farrari eller Rolls Royse og jeg kan faktisk godt se hvorfor nu...
SRAM Red blev valg på designet. Jeg har kørt med Dura Ace, Record og Red, og jeg vil ikke mene at den ene gruppe er bedre end den anden, når vi taler mekanik omkring geardelene.
THM Clavicula kranksættet er en lille eksotisk tilføjelse, som jeg bare måtte have med. Der er ikke mange kranksæt der er stivere og slet ikke lettere, samtidig er designet specielt.
Clavicula har ingen svagheder, kun dets Q-faktor er blevet omdiskuteret. På Colnagoen er vi nede på end Q-faktor på 148, så i dette tilfælde er det ikke kritisk. Der er naturligvis keramiske lejer i boksen.
Bremsekløerne blev Cammillio's Zero Gravity Limeted Edition i rød. Deres bremseeffekt er helt indiskutabelt. Onde tunger siger at letvægtbremser er gået på kompromis med bremseevnen. Det kan der være måske være noget om, men ikke i dette tilfælde.
Selv Zero Gravity's 168g's alu/titaniums klør er testet til at bremse bedre end både Dura Ace og Record, i både vådt og tørt føre, med både alu og carbon fælge. Og den valgte model er endda en forstærket udgave.
God bremseevne, lav vægt og lækkert design (o;
PowerCordz inderkabler fordi de er stærke, lette og glider fantastisk.
Nokon yderkabler er valg for designet. Det er det eneste sted jeg endnu ikke ved om jeg har valgt rigtigt. Hvis de ikke opfylder mine krav, bliver de byttet ud med Jagwire 'guldkabler'.
PRO Evo Stealth styret er valgt på dets stivhed, kombineret med god komfort. Og derud over kan jeg godt lide integrerede styr.
At få indlakeret styret i rammens farver blev jeg inspireret til på en 'cykelbygger hjemmeside'. Designet overvejede jeg i et par dage, og fik så Evil P til at udføre opgaven med airbrushen. Jeg er ret godt tilfreds med resultatet.
Sadelpinden er Colnago's egen. Jeg mener det er Selkof der laver den. Den er selvfølgelig valg på at den passer perfekt ind i conceptet.
Sadlen blev valgt efter komfort. Da jeg så havde et udvalg af komfortable sadler, gik jeg efter vægt og design.
Derfor blev det en Selle Italie SLR Gel Flow sadel. Hvis den er god nok til proffer der sidder 8 timer i sadlen om dagen, så er den sikkert også god nok til mig.
Til vægt-liring har jeg en Cusomlakeret Full Carbon sadel på kun 99g og en New Ultimate sadelpind.
Hjulene er valgt ud fra stivhed, vægt og lejer. Og så et det skal være nogen jeg selv kan reparere. Der for har jeg fået bygget et hjulsæt med specifikationer der opfylder disse krav. Ringene blev Tüfo Elite JET <160 for vægtens skyld.
Dertil kommer et sæt Mavic Ksyrium SL med Vittoria Evo Corsa'er på til træning.
Look Keo Carbon pedaler med titanium aksler. Look Keo, fordi det har jeg på alle mine cykler og så var det jo oplagt at vælge deres toppedal til denne cykel. De vejer kun 95g pr pedal, så det bliver ikke meget lettere, hvis det skal være kmpremisløst.
Samlet har jeg fået er rigtig lækker racer der er komfortabel, stiv og let og så er designet jo en fed bonus at få med oveni.
Vægten er i kamklar tilstand 5,7 kg i letteste opsætning.
Der er ikke spurgt efter pris, vægt eller andre hindrende ting for at få drømmeraceren.
Alt er valgt efter hvad jeg selv synes er lækkert, nogle steder skal det være let, nogle steder komfortabelt og nogle steder stift.
Colnago Extreme C rammen er valgt efter dens kombination af stivhed, komfort og lækkert håndbygget italiensk kram.
Rammens geometri tiltaler mig meget, den er knap så livlig og agressiv som min Scott Addict. Til gengælde er den så også lidt tungere, helt præcist vejer den 1090g og forgaflen 390g.
En 52 cm sloop er det der passer mig. Jeg fik den bygget på bestilling, da den ikke er i deres program mere, og jeg måtte derfor vente over fire måneder inden den kom. Men den var KLART værd at vente på!!! Sikke en finish! Både carbonsammensætningen og lakeringen.
Man siger at alle proffessionelle der stopper karieren og selv skal til at vælge cykel, køber en Colnago. Jeg har aldrig været prof, men aldersmessigt er jeg så vidt nu (o;
Colnago bliver af mange anset som cyklernes Farrari eller Rolls Royse og jeg kan faktisk godt se hvorfor nu...
SRAM Red blev valg på designet. Jeg har kørt med Dura Ace, Record og Red, og jeg vil ikke mene at den ene gruppe er bedre end den anden, når vi taler mekanik omkring geardelene.
THM Clavicula kranksættet er en lille eksotisk tilføjelse, som jeg bare måtte have med. Der er ikke mange kranksæt der er stivere og slet ikke lettere, samtidig er designet specielt.
Clavicula har ingen svagheder, kun dets Q-faktor er blevet omdiskuteret. På Colnagoen er vi nede på end Q-faktor på 148, så i dette tilfælde er det ikke kritisk. Der er naturligvis keramiske lejer i boksen.
Bremsekløerne blev Cammillio's Zero Gravity Limeted Edition i rød. Deres bremseeffekt er helt indiskutabelt. Onde tunger siger at letvægtbremser er gået på kompromis med bremseevnen. Det kan der være måske være noget om, men ikke i dette tilfælde.
Selv Zero Gravity's 168g's alu/titaniums klør er testet til at bremse bedre end både Dura Ace og Record, i både vådt og tørt føre, med både alu og carbon fælge. Og den valgte model er endda en forstærket udgave.
God bremseevne, lav vægt og lækkert design (o;
PowerCordz inderkabler fordi de er stærke, lette og glider fantastisk.
Nokon yderkabler er valg for designet. Det er det eneste sted jeg endnu ikke ved om jeg har valgt rigtigt. Hvis de ikke opfylder mine krav, bliver de byttet ud med Jagwire 'guldkabler'.
PRO Evo Stealth styret er valgt på dets stivhed, kombineret med god komfort. Og derud over kan jeg godt lide integrerede styr.
At få indlakeret styret i rammens farver blev jeg inspireret til på en 'cykelbygger hjemmeside'. Designet overvejede jeg i et par dage, og fik så Evil P til at udføre opgaven med airbrushen. Jeg er ret godt tilfreds med resultatet.
Sadelpinden er Colnago's egen. Jeg mener det er Selkof der laver den. Den er selvfølgelig valg på at den passer perfekt ind i conceptet.
Sadlen blev valgt efter komfort. Da jeg så havde et udvalg af komfortable sadler, gik jeg efter vægt og design.
Derfor blev det en Selle Italie SLR Gel Flow sadel. Hvis den er god nok til proffer der sidder 8 timer i sadlen om dagen, så er den sikkert også god nok til mig.
Til vægt-liring har jeg en Cusomlakeret Full Carbon sadel på kun 99g og en New Ultimate sadelpind.
Hjulene er valgt ud fra stivhed, vægt og lejer. Og så et det skal være nogen jeg selv kan reparere. Der for har jeg fået bygget et hjulsæt med specifikationer der opfylder disse krav. Ringene blev Tüfo Elite JET <160 for vægtens skyld.
Dertil kommer et sæt Mavic Ksyrium SL med Vittoria Evo Corsa'er på til træning.
Look Keo Carbon pedaler med titanium aksler. Look Keo, fordi det har jeg på alle mine cykler og så var det jo oplagt at vælge deres toppedal til denne cykel. De vejer kun 95g pr pedal, så det bliver ikke meget lettere, hvis det skal være kmpremisløst.
Samlet har jeg fået er rigtig lækker racer der er komfortabel, stiv og let og så er designet jo en fed bonus at få med oveni.
Vægten er i kamklar tilstand 5,7 kg i letteste opsætning.
Colnago Extreme C
sep 2016
Følger: 30 Følgere: 46 Cykler: 25
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 13 Cykler: 4 Emner: 24 Svar: 270
feb 2015
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 1
maj 2011
Følger: 43 Følgere: 91 Cykler: 96 Emner: 1 Svar: 4
jul 2007
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 15 Svar: 64
Det er jo kunst ;0)
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Hej CS
Hjulene er bygget på Zipp bagnav og et poleret AC fornav.
Jeg har brugt Gigantex fælge og Sapim CX-Ray eger.
Samlet vægt 1070g (o;
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Svar: 1
Den er sku' flot!
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Jamen, det er da helt rigtigt at der er en minimumsvægtgrænse for UCI løb. Det er bare ikke altid blevet håndhævet lige meget her i DK.
Men for os motioninster er der ikke nogen vægtgrænse (o:
- der er i øvrigt blevet strammet op på det med vægten i de alm. danske licensløb også. Der er flere og flere cykelvejninger ved landevejdsløbene.
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Cykler: 6 Emner: 129 Svar: 387
jo, der er en vægtgrænse.
Cyklerne skal veje 6,8 kg eller over.
maj 2011
Følger: 1
Lækker cykel.
Fortjener klart en x-høj
Angående vægt, er der ikke en vægtgrænse for cykler i f.eks. tour de france?
maj 2011
Følger: 1
Lækker cykel.
Fortjener klart en x-høj
Angående vægt, er der ikke en vægtgrænse for cykler i f.eks. tour de france?
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Hjulene er selvbyggerhjul bgget op af fede dele, så vægten er på kun 1090 g.
Jeg har beskrevet i teksten hvilke komponenter de er bygget af.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Cykler: 8 Emner: 55 Svar: 155
Hej Chr..
Stadig en lækker racer ... Men hvad er det for nogen hjul det er da ikke Zipp???
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 21 Cykler: 1 Emner: 14 Svar: 9
Ekstra høj herfra.':D
Smid lige en retur.':D
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 4
Det ser rigitgt godt ud
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
Jamen må jeg ta hatten af... den er flot og gennemført !!! Og du får en Rigtig Høj med pil op ad ;O)
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Takker
okt 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 54
Ser sku godt ud;)
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 2 Svar: 1
din cykel er en x-høj værd.
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Jeg blev aldrig dus med Scotten, så jeg fik ikke rigtig kørt på den.
Så delene var som nye og parat til et andet projekt. Kranksettet, kassetten og lidt småtterier kom med over på Colnagoen.
mar 2008
Følger: 37 Følgere: 34 Cykler: 3 Emner: 14 Svar: 131
haha så er du tilbage som nummer et igen , super flot sammensat men er det ikke kun din gruppe og stel styr der er nyt, du skriver tekst på bremser hjul krank klinger pedaler som det er ny erhvervet,er da nøjagtigt samme dele som på scotten
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 3
Flot at se et så gennemført projekt. Flot x-høj
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 338
Det ser godt ud. Dejlig ramme og pålidelige komponenter......
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Cykler: 1
Beklager jeg stemte for hurtigt på den. Men har nu læst dine detaljer og det er lige til x-høj^^ Super gennemført og tak synes også min er det^^
jan 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Cykler: 3 Svar: 6
mega nice cykel kan især godt lide dit styr (;
aug 2010
Følger: 1 Cykler: 1
Vanvittig lækker!
Ekstra høj fra mig
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Svar: 7
Tjek lige min Viper
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Jeg har det jo på samme måde, men kan tage en tur på den når jeg vil... DEJLIGT !!!
jun 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 7
Colnago er jo feinschmeckernes foretrukne ramme Siden mine helt unge dage har jeg drømt om en Colnago-maskine.... Desværre er det aldrig rigtig blevet til noget..... Det er derfor dejligt, helt gratis, at kunne nyde denne skønhed
sep 2008
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 2
Den er jo alt for lækker!!, x-høj :b
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Tak for de pæne ord...
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 15 Cykler: 2 Emner: 17 Svar: 424
Jeg mener jo stadig (trods mine forbehold) at den burde ryge på førstepladsen igen.
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 36 Svar: 106
gir´du en igen
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Svar: 2
Stilren racer.. Den er lækker.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 15 Cykler: 2 Emner: 17 Svar: 424
Grineren, jeg synes jo den er lidt federe end den som var nr 1
Så du fik en Xhøj...og satme om du ikke røg på førstepladsen!
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 15 Cykler: 2 Emner: 17 Svar: 424
Bor på Amager, der havde vi (mig og de 50 jeg cyklede med og butikkerne og klubben) den mening. Vi lod os nok ikke påvirke af sponsorer og medierne
Vi byggede vores cykler op fra bunden af Columbusrammer.
Zipp er grimme og for almindelige til mig, jeg er ikke cykelrytter.
Tørre tal er fine nok, jeg ser mere på det hele...tal og udseende.
Tror næppe min cykel er bedre end din bare fordi den vejer mindre ;o)
Det som er ædelt for dig behøver altså ikke at være ædelt for mig, de billigste racere den lokale solgte i Østrigsgade var Colnago.
Kan nu godt lide dit kranksæt, det burde jeg prøve en dag!
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Hej Kenneth,
Du har ret, smag og behag kan gøre hele forskellen.
Smag og behag kan dog ikke ændre på facts og tørre tal.
303'er 2010 mest vindende hjulsæt blandt de proffessionelle. Cancellara vandt endda Paris-Roubaix på dem, og 2. og 4. pladsen kørte også på 303... Jeg ser ikke ret mange andre 1200 grams carbonhjulsæt, der kan klare brostensstrabadserne med en stor gut som 'Spartacus' siddende på toppen af dem og give dem tæsk på den måde.
Prøv at forklare hvad mener du med at Colnago var en opkomling? Colnago er et 'ældgammelt' anerkend mærke, også dengang du var ung. Vi er næsten lige gamle du og jeg, så vi er vel også næsten samme cykelgenneration.
Da jeg var teenager var Colnago i hvert fald ingen opkomling blandt de professionelle. Der var altid hold med i Touren der kørte på Colnago, bl.a. vores 'egne' Rolf og Riis, da de hver især kørte på Ariostea holdet.
Og kun en håndfuld år efter i '93 vandt Rolf Liege-Bastogne-Liege som den førende rytter i WorldCuppen, så vidt jeg husker på en Colnago.
Og Rolf forsatte på Colnago, da han kom over på Rabobank. Og han blev dengang betragtet som en af verdens absolut bedste ryttere...
Colnago har været et STORT og anerkendt mærke længe, også da vi var unge for 20-25 år siden. Der var mærket allerede over 30 år gammelt.
Korrekt mig endelig, hvis der er noget jeg har misforstået.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 15 Cykler: 2 Emner: 17 Svar: 424
Fed cykel men jeg ville da også kun give den Høj, smag og behag er jo en hovedfactor og jeg bryder mig ikke om Zipp. Foretrækker mine egne dele (på min Canyon) og så må jeg lige tilføje at Colnago var en opkomling da jeg var ung, slet ikke så ædelt et mærke som mange mener nu til dags...
Rigtig fin cykel og i forhold til alle de underlige bedømmelser herinde, så burde den sgu´ ligge i top på listen ;o)
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Måske skal du bare finde dig billig kinøjser ramme, det ku måske gøre det sidste? ;o)
Enig med stemmesystemet.. Men det er heldigvis kun for sjov, for ellers sku posen ihvertfald rystes en del!
René
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Hej René,
Jeg har faktisk forhørt mig sommetider hos dem der 'kun' giver den 'høj'... D forklarer at de ikke har flere x-høj tilbage...
Jeg tror der er flere der ikke kender bedømmelsessystemet på CG. Når de har opbrugt deres 20 x-høj på bmx cyklerne er der ikke flere tilbage til superracere og MTB'ere...
Og så er der jo dem der svarer 'en rød én...' når de spørger til deres cykel. De stemmer jo også (o;
Men ja, jeg ved heller ikke hvordan jeg skal kunne opgradere den for at den kan ligge på 1. pladsen...
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Denne bike burde ligge bedre placeret i top 3! Det er mig en gåde hvordan en klasse ramme inkl. komponenter slås af pinden/1.pladsen...
vh
René
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Jeg har været ude nogle ture nu, og Nokon er ok...
Men jeg ville nok vælge Jagwire næste gang, for SÅ fede er Nokon heller ikke...
Men cyklen kører fantastisk (o;
Klart det bedste jeg har haft, synes jeg.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 3 Emner: 56 Svar: 155
Hold op den er virklig bare gennemført, har du været ude og køre noget mere på den, vil nemlig gerne høre din vurdering af de der nokon kabler, om de fungere eller hvordan din oplevelse er med dem?
jul 2008
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 42
Har svært ved at forestille mig noget mere gennemført. X-høj
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 15 Cykler: 2 Emner: 17 Svar: 424
Synes det samme som Jesper og netop derfor stemmer jeg ikke på din cykel. Ville næsten være synd kun at give den høj.
Men rigtig fin cykel ;o)
mar 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 65 Svar: 584
Utrolig fed og gennemført cykel.... du kan bare det der "Chr de T"
Ellers også ros til Evil P med lakering af styr!
Helt klart x-høj!
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 8
den er da blevet lækker,,,, Dejligt at se at DU vælger COLNAGO....
mar 2010
Følger: 1 Cykler: 1
Fed fed fed Colnago. Jesus....
Hvis da bare man havde råd til sådan en cykel tsk tsk.. Hvor har du købt saddelpind og styr?
Er meget interesseret i noget lignende til min dream-ramme
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Cykler: 8 Emner: 55 Svar: 155
Hej Christian...
Jeg er helt vild med din nye låge.. Klart en X-høj Dejlig at se sådan en gennem ført racer det er ved at være lang tid siden;O)
Kæmpe tillykke med den... Håber at se dig til Grejsdalsløben den 09-05-10
jun 2008
Følger: 76 Følgere: 75 Cykler: 4 Svar: 4
X-høj..
maj 2009
Følger: 1 Cykler: 3 Emner: 19 Svar: 88
.. lækker. Colnagos lakeringer er klart "spitzen klasse" - det bliver ikke lækrere..
Tillykke med den
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Tak for din kommentar og karakter.
Det der gjorde at jeg ikke valgte LW var deres caarbon eger. Jeg vil gerne selv kunne skifte egre hvils det bliver nødvendigt.
Og så kører 303'erne jo altså vildt godt.
- jf. Flanderen Rundt 2010 og Paris-Roubaix 2010
I sidstnævnte løb var der 303 hjul på 1., 2. og 4. pladsen (o;
Egentlig har jeg, lige som du, også altid ment at der skal Campagnolo på en Colnago, men selv bruger Colnago også Sram og Shimano. De er jo også begyndt at bygge med BSA krank på de fleste rammer, så den italienske cykel-mafia er altså brudt...
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
Helt sikkert x-høj.
Super fed. Top dele på top ramme. Og så ser hele pakken lækker ud.
Det eneste (hvis man overhovdet kan tillade sig at være så fræk) "kritik" jeg ville kunne komme med er:
1) Jeg er ikke rigtig tilhænger af zipp og havde valgt LW/campa hjul, når det nu alligvel er lukkede ringe.
2) Jeg havde da afgjort valgt Campa Record 11 eller SR 11..
Bortset fra de to ting (som absolut ikke er kritik i den forstand, bare hvordan jeg ville have gjort med "no limit funds".
Jeg glæder mig til at høre hvordan den er at køre på
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Jeg har overvejet at sætte carbon klingerne på... Men jeg ved ikke rigtigt... Jeg har jo godt nok også fået navn fræst i dem...
Funktionelt er TA klingerne nok lidt bedre tror jeg... Men hvem ved måske en gang til sommer, hvor der skal lires...
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 7 Svar: 87
X-høj
Og rigtig fed tekst hvor du fortæller hvilke kriterier du har valgt dine komponenter udfra. Godt gået
God tur
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 198
skulle du ikke have haft de her klinger på ? http://www.cykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2920
men stadig overlækker!
jun 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 136
Argh men altså !?
Syg Feeeeed Racer!! det må siges . ingen tvivl om at den skal have en X-Høj
Hvor godt køre den så? den må ihvertfald køre skide godt med alle de røv fede dele på!
okt 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Cykler: 7 Emner: 70 Svar: 281
Den er for fed x-høj smidt
sep 2009
Følger: 16 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 24 Svar: 52
Super lækker racer - den er mega sprød..!!
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 6 Svar: 52
hold da kæft den er lækker, der er ikke mere at sige til det, x-høj
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Den er blevet top lækker!
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Min drømmecykel ...
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 33
hold da kæft hvor er den feeeed!