{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.200 visninger | Oprettet:

Lukket ring: Lapning eller ny ring.. {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ude og cykle forleden punkterede jeg.
Det skal lige nævnes at det er første gang jeg er punkteret på mine hjul med lukkede ringe - Så indtil videre er jeg "jomfru" hvad angår skift/lapning..

Jeg fik en skarp sten i ringen, som følge deraf, er der kommet en 4 mm lang rifte i ringen..

Skal jeg afmontere ringen, for derefter at opsprætte syningen og lappe slangen og sy ringen sammen igen, lime fælgbåndet på og lime ringen å igen, eller køber man bare en ny ring og limer den på?

Håber i kan vejlede mig lidt, da jeg ikke er helt med på hvordan det egentlig forgår nemmest..

Mvh. Jakob Jensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukket ring: Lapning eller ny ring..
  • #1   29. jul 2008 hej Jakob J

Tufo ringe kan ikke lappes lige som andre ringe, slangen og dæk er limet samen lige som bildæk. Du kan muligvis bruge skum " PIT STOP ROAD RACING KIT", men det er ikke sikkert når hullet er så stort.

Du kan se de her:

(link fjernet)

Jeg har selv brugt det med gode erfaringer, mn i sidste ende skal du ud at have nye ringe.

• #2   29. jul 2008 Okay.. Tak for svaret ..

Det link du sendte mig - er det noget man sprøjter ind i ringen når man er punkteret, eller kan det også bruge som forebyggelse?

Jeg må ud og finde mig en ny ring ihvertfald..

• #3   29. jul 2008 det er noget man sprøjter ind i ringen når man er punkteret

Kommentér på:
Lukket ring: Lapning eller ny ring..

Annonce