GODE RÅD.. ang. bane bygning, {{forumTopicSubject}}
hej cg.
her en gang i næste uge har jeg tænkt mig at gå i gang med at bygge en dirt- jump bane
det skal blive i stil med denne :
http://www.cykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=120
det bliver selffølgelig ikke så sort til at starte med. og nok heller ikke så høje bakker som i filmen. men samme stil..
så tænke på om i har nogle gode råd til mig, det vil sige hvor højt hoppene ca. skal være, eller evt et hop som i syntes er sjov som jeg også kan bygge, eller, ja bare en masse råd, det kan være jeg kan bruge det til noget, xD hehe..
-Felix
(når banen er færdig har jeg tænkt mig at lave et furom, hvor folk her fra Tønder egene kan se hvor den ligger. da vi faktisk ikke har sådan nogle baner her nede)
sep 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Cykler: 3 Emner: 29 Svar: 323
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 105
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 42
Tvivl ikke.. Du ved jo ikke om han er mange millionær og har en kæmpe grund til det
felix R
Pøj pøj med det
jun 2008
Og gå i gang med at bygge en bane er ikke noget du gør alene ?
jun 2008
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 10
tak for dit råd.
peter H :
grunden til at jeg vil begynde på at bygge sådan en bane er at jeg har gået til bmx i 4 år, men blev nød til at stoppe for 2 år siden da jeg skulle på efter skole. men nu har jeg fået lysten til det igen sammen med nogle venner. og ja jo jeg kunne nemt gå i gang med at bygge banen nu her. men det kunne jo være at i havde nogle gode tips, soom jeg havde glemt. og ja vi har grunden til det, og ja vi har også redsaberne til det, det vil sige minilæsser, kravko, tromler, skrov o.s.v..
mulle pige :
hehe, xD er desværre ikke masse millionær og tak, du kan jo komme og prøve den når den er færdig, xD ?
jun 2008
mar 2008
mar 2008
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 42
Hehe.. Er du ikke rig kan det være ligemeget
Ej, Jeg hopper skam ikke.. Jeg er vist fir feminin til det
mar 2008