{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Service på Sid/evt nyt dæk efter stilstand? {{forumTopicSubject}}

Hej

Min mtb har stået stille et par år, trak den ud forleden, desværre er poplock funktion ikke 100 % så god som for et par år siden, kan et service redde den?
Ydermere hopper dækket/slangen lidt, er det normalt det/ går til efter længere tids stilstand?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service på Sid/evt nyt dæk efter stilstand?
  • #1   19. aug 2015 Pop lock har rock shoks aldrig været heldige med, undtaget dem som er hydrauliske de duer til gændgæld virkelig også!
    Jeg vil tro et service kan hjælpe men det må jo blive værkstedets vurdering, jeg tror de vil smide en ny pop lock enhed i!
    Dæk er helt normalt de ikke kan holde til at stå så længe nye dæk og slanger så køre det!

• #2   22. aug 2015 En gaffel trænger altid til service, det kan fint fikse dit problem. Med hensyn til dækket kan det bare være det ikke sidder helt rigtig, hvis det sidder som det skal rundt i fælgkanten er det et nyt dæk der skal til smiley

God tur

Kommentér på:
Service på Sid/evt nyt dæk efter stilstand?

Annonce