{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.372 visninger | Oprettet:

Jeppe N
Jeppe N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

HJÆLP TIL X-ZITE BMX FRA THANSEN {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Jeg har lige købt en x-zite bmx i thansen. den virker fint bortset fra at at bolten der skal holde styr og forhjul sammen er meget løs. Dvs. at styret ikke sidder fast, og i skarpe sving vrider forhjul og styr´, så hjulet vender mod højre, mens styret vender til venstre.
Jeg har prøvet med forskellige nøgler (størrelse 22 er for lille). Har også prøvet med en svensknøgle, men den var for bred.

Håber i kan hjælpe !!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL X-ZITE BMX FRA THANSEN
  • #1   9. maj 2008 Hvis du lige har købt den, så ville jeg da også gå tilbage til dem og få dem til at løse problemet eller få pengene tilbage.

For nogle år siden købe min daværende kæreste og jeg et par Kildemoes-cykler. På 3 måneder skulle min på værksted ca. 8 gange og min kærestes skulle på værksted 7 gange. Det er vist ikke helt normalt.

Jeg fik cykelcomputer, cykeltasker, cykellygter o.s.v, fordi vi havde været så uheldige med vores cykler. De ville aldrig give os pengene tilbage eller give os nye cykler. Det eneste de ville var at reparere dem.

Først da jeg havde haft fat i forbrugerrådet (eller hvad de nu hedder), samt at jeg truede med at gå til alle de lokale aviser, så gav han sig efter lidt betænkningstid. Han ringede mig op og sagde at han gerne ville bytte vores cykler ud til noget nyt.

Men nøøøøøøøøj hvor er jeg bare træt af dårlig service. Jeg har fundet ud af at man ikke skal finde sig i alt det crap de lukker ud.

Men det er kun hos denne ene cykelhandler at jeg er blevet dårligt behandlet. Alle andre steder jeg har været, har der været super service:)

• Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    maj 2008

#2   9. maj 2008 hm ok.. men en af mine venner har købt en magen til, og han har samme problem.. de sagde godt nok at jeg skulle spænde alt efter. Tænkte bare om der var andre med samme erfaring ?

• #4   9. maj 2008 Som kryll skriver, så skal man huske at få efterspændt hvis man har fået det at vide.

Gør man ikke det, så kan forhandleren fralægge sig ethvert ansvar... Men jeg ved ikke om garantien for hele cyklen ryger, men det gør den med det ene problem i hvert fald

• Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    maj 2008

#5   9. maj 2008 Jajaja jeg ved godt jeg skal efterspænde! problemet er at jeg ikke kan finde en nøgle der er stor nok til at nå rundt om bolten... Jeg kan heller ikke bruge en svensknøgle, fordi den er for bred til at kunne komme imellem styret og forgaflen.

• Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    maj 2008

#6   9. maj 2008 - jeg har været lidt rundt og spørge, men ingen har en der større end end 22'er, hvilket er for småt..

• #7   9. maj 2008 Thansens cykler er dårlige

• Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    maj 2008

#8   9. maj 2008 Nå.. nu har jeg været i thansen og spørge, men de fattede nada. Så nu har de sendt den til Middelfart for at fucking stramme en bolt.. Grrr..

• #9   9. maj 2008 he he derfor skal man ikke købe en cykel i t-svansen, haral skrald osv.

• Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    maj 2008

#10   9. maj 2008 Neej... det gør jeg heller ikke en anden gang ^
    - Men cyklen er ikke af dårlig kvalitet, de yder bare en ekstremt dårlig service smiley

• #11   9. maj 2008 Det kan nok diskuteres, om det er kvalitet. Men service sådanne steder er bare for ringe. Men det er klart med lønne og konceptet af lavpris butikker. men så er det jo spænende at se om de laver den.

• Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    maj 2008

#12   9. maj 2008 Ja det gør.
    -Nej det er da ikke verdens bedste kvalitet, men altså... Jeg regner nu heller ikke med at skulle køre på ramper med den..
    Jeg vil i hvert fald sige den er de 1.000 kr. værd smiley

• #13   18. dec 2011 det noget være pis det du har købt dig sådan nogle harald nyborg o9g t hansen noget ud med det det skidt og bras købt noget ordenligt

Kommentér på:
HJÆLP TIL X-ZITE BMX FRA THANSEN

Annonce