3.372 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP TIL X-ZITE BMX FRA THANSEN {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg har lige købt en x-zite bmx i thansen. den virker fint bortset fra at at bolten der skal holde styr og forhjul sammen er meget løs. Dvs. at styret ikke sidder fast, og i skarpe sving vrider forhjul og styr´, så hjulet vender mod højre, mens styret vender til venstre.
Jeg har prøvet med forskellige nøgler (størrelse 22 er for lille). Har også prøvet med en svensknøgle, men den var for bred.
Håber i kan hjælpe !!!
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 33 Svar: 241
For nogle år siden købe min daværende kæreste og jeg et par Kildemoes-cykler. På 3 måneder skulle min på værksted ca. 8 gange og min kærestes skulle på værksted 7 gange. Det er vist ikke helt normalt.
Jeg fik cykelcomputer, cykeltasker, cykellygter o.s.v, fordi vi havde været så uheldige med vores cykler. De ville aldrig give os pengene tilbage eller give os nye cykler. Det eneste de ville var at reparere dem.
Først da jeg havde haft fat i forbrugerrådet (eller hvad de nu hedder), samt at jeg truede med at gå til alle de lokale aviser, så gav han sig efter lidt betænkningstid. Han ringede mig op og sagde at han gerne ville bytte vores cykler ud til noget nyt.
Men nøøøøøøøøj hvor er jeg bare træt af dårlig service. Jeg har fundet ud af at man ikke skal finde sig i alt det crap de lukker ud.
Men det er kun hos denne ene cykelhandler at jeg er blevet dårligt behandlet. Alle andre steder jeg har været, har der været super service:)
maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 33 Svar: 241
Gør man ikke det, så kan forhandleren fralægge sig ethvert ansvar... Men jeg ved ikke om garantien for hele cyklen ryger, men det gør den med det ene problem i hvert fald
maj 2008
maj 2008
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 1 Emner: 12 Svar: 59
maj 2008
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Cykler: 4 Emner: 52 Svar: 1.012
maj 2008
- Men cyklen er ikke af dårlig kvalitet, de yder bare en ekstremt dårlig service
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Cykler: 4 Emner: 52 Svar: 1.012
maj 2008
-Nej det er da ikke verdens bedste kvalitet, men altså... Jeg regner nu heller ikke med at skulle køre på ramper med den..
Jeg vil i hvert fald sige den er de 1.000 kr. værd
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 61
HJÆLP TIL X-ZITE BMX FRA THANSEN