{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tektro bremse vil ikke blokere
  • #1   19. mar 2015 Huskede du at rense skiven da du skiftede klodser? Og hyler den meget når du bremser?

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   19. mar 2015 Ja jeg rensede den med bremserens og de nye klodser er også begyndt at hyle på trods af at jeg kun har kørt frem og tilbage på et værksted!

• #3   19. mar 2015 Jeg har selv et par Tektro Draco bremser, som jeg for nylig også skiftede klodser på og udlufte dem også.. De piver som en bare satan.. Jeg har læst omkring på nettet at nogle bremser bare hyler?

Har du husket at indstille kalibrene og det hele efter du har monteret?

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   19. mar 2015 Ja jeg fulgte den som tektro har på youtube så det burde også være ok! smiley

• #5   19. mar 2015 Den er lort - det synes jeg ihvertfald smiley
    Jeg brugte denne her: De gør det egentlig det samme, men hav tålmodighed - det tog mig 10 gange for skidtet virkede ordenlig smiley

https://www.youtube.com/watch?v=AgI9K7-dGS0

• #6   19. mar 2015 Hvis det skal gøres korrekt, så skal nye bremseklodser køres til.
    Det vil sige at du skal finde en god strækning som meget gerne må være ned af bakke.
    Træd godt op i fart og brems herefter hårdt ned.
    Gør dette en 5-10 gange med en bremse af gangen for at få dem op i temperatur.

Uf over dette - er dine bremsegreb svampede / bløde?
    Hvis ja, så kan det være der stadig er luftbobler i systemet - et hydraulisk system er ikke glad hvis der er det mindste luft i systemet.

Kommentér på:
Tektro bremse vil ikke blokere

Annonce