{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Nav/kasette problemer? {{forumTopicSubject}}

Har fået ødelagt mit bagnav på en dum måde, så der nu er friløb i begge retninger, har afmonteret kasetten, men det er tilsyneladende længere inde den er gal. Nogen der kan hjælpe mig med hvad der kan være galt, og kan den del af navet hvor kasetten sidder afmonteres? Det er et shimano nav med 16 eger, ved ikke hvad det hedder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nav/kasette problemer?
  • #1   29. jan 2008 Hej Andreas

Håber dette kan hjælp dig. Du skal have skiftet dit kasette body. Ned til den lokale dealer med hjulet, hvis du ikke selv kan gøre det.

Hvis du selv har mod på det, skal du have hele aksel ud og med en 10 umbroko nøgle have bodyen skruet af, og så en ny på.

Har selv skiftet et par stykker. Hvis du har brug for hjælp vil jeg gerne kigge på det. Bor i Odder. Ellers fang mig på mail: mettenonbye@mail.tele.dk i aften så skal jeg sende dig noget matriale og en beskrivelse så du selv kan gøre det.

Mvh
    Henrik

• #2   29. jan 2008 Tak for det hurtige svar!
    Skal bruge cyklen snarest muligt, så smider hjulet ned til cykelsmeden idag, er det dyrt sådan en kasette body?

• #3   29. jan 2008 Body står hvis i ca. 250-300 kr. så vidt jeg husker

Kommentér på:
Nav/kasette problemer?

Annonce