1.589 visninger
|
Oprettet:
Ny kasette og kæde {{forumTopicSubject}}
Hej med jer!
Min cykel er begyndt at lave nogen høje knæk lyde, når man træder i pedalerne. Så jeg går det er på tide at skifte kassette.
Jeg er dog i tvivl om hvilken kassette jeg skal have. Jeg tænkte at skifte de forreste tandhjul også i samme omgang, og også kæden.
Har taget et billede af kassetten.
Når jeg kører hurtigt, synes jeg ligesom der mangler lidt gear, kan man købe en kassette med lidt mindre tandhjul?
Jeg har sådan en kæde skiller. Skal jeg bruge andet specielt værktøj til at skifte det?
maj 2013
Følgere: 18 Cykler: 3 Emner: 20 Svar: 205
Det føles ikke som om kæden hopper over, det er ligesom "inden i" - ved ikke om det giver mening?
maj 2013
Hvad med sådan en krankboks, Skal det være noget bestemt?
maj 2013
Jeg er bare glad for cyklen - men det bliver jeg jo også for en ny.
Jeg har faktisk kigget en del på sådan en her: http://www.cykel-fix.dk/da/kuota-racercykler/16108-kuota-kharma-evo-2014-model.html#/farver-sort_rød_hvid/stel_størrelser_s_m_l_xl-m
Synes den er rigtig fed. Ved ikke om 105 er en god nok gear gruppe, men jeg tror det er fint til mit behov.
maj 2013
Kuota plejer jo at komme med New Ultimate hjul, med de er åbenbart ikke med her.
maj 2013
Den er også med ultegra gear.
Den du linker til er i Jylland, og jeg bor i Kbh. Så jeg ville helst købe en ved en der ligger her omkring. Hvis nu der skulle være noget..
maj 2013
Ny kasette og kæde