SR-Suntour XCR utæt forgaffel {{forumTopicSubject}}
sagen er den jeg var ude i går og købe min først cykel til 1000 ( brugt) jeg tys det er en del penge men det kanejg se det er det slet ikke
men det kort af det lange er jeg prøve den og hopper medd forgaffel oppe ved ham og tys ikke der er noget men så da jeg kommer hjem prøve jeg igen da er det ligesom det smutter luft/oil ud af gaffel bennet og den giver sådan noget mærker med brun væske rundt om betyder det at der skal en ny forgaffel til eller skal den bare have skifte oile og simmer ringe også kan den igen ? og kan det svare sig
jeg tænker måske det kan være fordi den har ståde i lang tid og sådan at det er der for men det kan bestemt også bare være en slidt cykel jeg har købt
det skulle efter sine være en SR-Suntour XCR der sider på jeg har ikke en skid for stand på det men prøver
men kan man skifte det / lave det ? og kan det svare sig ? og hvad ville det ca koste i resevedele
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 19
og når man "look" den skal den så være total stiv eller må den godt give sig lidt ?
for den giver sig måske 1-2 cm og åben så måske 5 cm
apr 2014
ved du evt hvad man skifter og hvad de skal hende de dele ?
naar det er sku lidt for meget for min buget lige i først omgang i hverfald
apr 2014
altså jeg renger nu stærkt med at selv kan gøre det om ikke andet vis det fucket helt om kan man købe en ny bagefter
mar 2014
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 16
Kør med den til du får sparet op til en ny gaffel - du kan få en ny rock shox med luft dæmpning fra ca 1700,- hos dansk forhandler.
apr 2014
meen jaa jeg må se om man evt ikke kan finde en biligt på nette evt brugt
apr 2014
penge er lidt små den her måde
SR-Suntour XCR utæt forgaffel