Nye dæk til min Koga Supermetro {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er den heldige ejer af en Koga Supermetro som jeg købte for cirka 1 1/2 års tid siden, jeg bruger den til hverdag og er simpelthen så glad for den.
Jeg købte den hos fri cykler, og deres service samt kundeservice har næææsten altid været i orden,.
I sommer besluttede jeg mig for at den trængte til 2 nye dæk, og da cyklen er født med nogle super fede Schwalbe "Slicks-dæk" var jeg ikke i tvivl om at det skule være den samme model igen. Det har Fri cykler imidlertid ikke været i stand til at levere, og jeg har derfor besluttet mig at tage "Sagen i egen hånd"
Jeg kan godt finde ud af at skifte dækkene, og har set adskillige mountain bikes køre med farvede "Glatte dæk" og tænkte om det måske var muligt at finde noget i samme kvalitet som mine Schwalbe dæk i en anden farve, dog stadig med samme bredde som mine dæk er nu?
Jeg har naturligvis forsøgt mig på internettet men må indrømme at jeg er en smule usikker på om jeg overhovedet kigger på det rigtige.
Er der muligvis nogen der kan hjælpe mig?
Under Specs på Koga´s side står der at Koga supermetro kører med: Schwalbe Kojak 35mm dæk.
På forhånd tak
dec 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
Vigtigst af alt er at jeg får et par dæk der er i mindst ligeså god/bedre kvalitet som de originale
dec 2013
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 34 Cykler: 10 Emner: 4 Svar: 807
dec 2013
Har fået sat et større tandhjul på foran for at gøre den hurtigere nemlig.
dec 2013
-Verdens bedste dæk
Nye dæk til min Koga Supermetro