Stratos ALDI MTB {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt at mange nok vil grine af denne cykel, men et sted skal man jo starte. Jeg købte en Stratos SLT TC24 MTB som jeg har haft en masse ture med. Mit problem er løst men måske er der andre derude som bør kikke lidt efter, hvis de har en ALDI ged. Under en tur hvor jeg havde hårde dæk syntes jeg at der ver en underlig klak klak lyd når jeg kørte derudaf på grusstier og valgte at finde ud af hvad det var, sikkert den rådne basta lås. Det viste sig at jeg havde slør i baghjulet og jeg tror at det er dødt med de tæsk det havde fået. Har købt et hjulsæt Mavic Crossride, da jeg skiftede forhjulet og inspekserede det var midter akslen så stram at den knap nok kunne drejes med fingerne. Jeg kunne godt forestille mig at jeg ikke er den eneste med dårlige Vuelta Airline 1 hjul.
aug 2007
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 10 Svar: 63
aug 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Emner: 3 Svar: 170
Håber ikke jeg står frem som et dumt svin, for er på ingen måde meningen, er bare så træt af alle de billige cykler der er på markedet idag, og da jeg arbejder med det hver dag, har jeg desværre set hvad alle manglerne er på de billige cykler
aug 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
Stratos ALDI MTB