{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mavic Cosmic carbone sl.
  • #1   13. maj 2013 Mener du at de kan gå fra side til side, hvor hjulet er spændt fast eller er det ude ved dækket du kan mærke der er slør ?

• #2   13. maj 2013 Nu har jeg godt nok ikke Cosmic hjul.
    Men mine LITE 38mm Carbon hjul , gi'r sig ikke mere end maks 5mm til hver side, hvis jeg ta'r i kanten ved dækket og presser ud mod stellet.

Få dem tjekket hos en cykel fagmand, og evt. få det strammet helt op igen.
    Lad være med selv at begynde opspænding ... hvis du gør det forkert, knuser du carbon'en ved niplerne.

• #3   13. maj 2013 Carbone sl hjulene er alufælge med carbon ferring på og spændes op præicst som alle andre alufælge :). Det kan sagtens gøres selv såfremt man ved hvad man gør. Men ellers ja smid dem til en fagmand

• #5   13. maj 2013 Hopper en tur til den lokale cykelsmed tror jeg.

• #6   13. maj 2013 Da du købte den fulgte der et værktøj med, som du skal bruge til at spænde slør ind ved navne. Det er helt normalt på mavic hjul at de skal spændes ved navne en gang i mellem. Men lad vær med at spænde dem for hårdt, så ruller hjulene ikke så godt.
    Det er en lille nøgle med 3 små pinde på, som går ind i 3 små huller på navet. Skriv hvis du er i tvivl. Men din cykel mekaniker kan også hjælpe, det er bare en ret nem ting at klare selv.

• #7   13. maj 2013 Nu er de sendt afsted, har det bedst med at mine ting er i hænderne på en som ved hva han laver, men tak for hjælpen allesammen... smiley

Kommentér på:
Mavic Cosmic carbone sl.

Annonce