{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

Jeppe V
Jeppe V
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

kæde, bremser, og gear! CUBE REACTION PRO {{forumTopicSubject}}

har idag fået revet min cube reaction pro op fra støvet, gjort den ren osv. men men men, mine hydraulik bremser virker ikke, mine gear virker ikke, og kæden er slatten. har overhovedet ikke forstand på cykler, kan lappe og pumpe. HJÆLP:

BREMSE: de skal vidst udluftes og så skal den pind der ind i caliberen eller hva det hedder, hvordan???

GEAR: den skifter slet ikke gear, kablerne er smadret skal der bare nye kabler i og så køre det igen?:)

KÆDE: som sagt så er den slatten og det er vel bare en ny kæde da den er godt slidt os?:)
HJÆLP HJÆLP HJÆLP..

der er os noget med noget bremse væske?? og hvordan ved jeg hvilken gear type jeg har osv?:)
OG DET ER FORRESTEN CUBE REACTION XT smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæde, bremser, og gear! CUBE REACTION PRO
  • Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 35
    #1   8. maj 2013 Start lige med at fortælle os hvad det er for nogle bremser.

nye gearkabler og en rens af alle komponenter i gearsystemet ville sikkert gøre en del.
    mht. den slappe kæde. Er den stiv i ledene? Kan din bagskifter fjedre fri og stramme kæden op?

• Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 35
    #2   8. maj 2013 Glemte lige at sige. Hvis din kæde er slidt op, skal du også have en ny kasette og sikkert også de mindste klinger skiftet også.

• #3   8. maj 2013 Hvor i landet er du fra? smiley

• Jeppe V
    Jeppe V Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   12. maj 2013 Kæden er meget slidt cykel pushern siger nye tandhjul og kæde. Samt helt nye bremser, og det kommer til at koste omkring 2000 kr, og det er sku lige over mit budget.. men nej min bagefter står bare stille når jeg skifter gear.. hvordan renser jeg det?:) morten b, er fra Aalborg smiley kan man ikke få lavet det billigere end 2k??

Kommentér på:
kæde, bremser, og gear! CUBE REACTION PRO

Annonce