{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tubeless
  • #1   27. apr 2013 Jeg har desværre det samme problem smiley
    Mine dæk holder ikke tæt og hvis det er en tur på 3-4 timer bliver jeg nød til at fylde lidt luft i en enkelt gang på turen.

Når jeg stiller cyklen efter en tur er den HELT flad dagen efter

• #2   27. apr 2013 Et tubeless setup burde ikke smide luft i løbet af et par timer eller dage, tror i begge har en utæt ventil..

• #3   27. apr 2013 Jeg havde samme problem, at mine dæk tabte meget luft efter jeg fik mine hjul sat op tubeless. nu holder de tæt 100%. Baghjulet tog jeg af rystede og lagte den vandret, jeg gentog det 2-3 gange, derefter blev det tæt. Min forhjul ville bare ikke forsegle, selv om jeg gjorde det samme som med baghjul, selv efter 10 gange. Det blev bedre efter 10 gange men jeg opnåede ikke satisfaktion. Men lige pludselig efter Team Lirs` løb, er det 100% tæt.

• #4   27. apr 2013 Mine ventiler er desværre ikke utætte.
    Der var sindssyg mange småhuller i mit dæk som selvfølgelig blev lukket til under monteringen og rysteturene som fælg og dæk fik.
    Men efterfølgende kan jeg konstatere, at sealingen bliver skudt ud (Kan tydeligt høre det da cyklen står hvor jeg bor).
    Og når cyklen så bare står fiser luften ud, når der ikke kommer nyt latex til at lappe småhullerne.

Tror jeg vil prøve med stans snask frem for Joes som jeg kører med nu

• #5   27. apr 2013 Hvilken type snask bruger i? Stans NoTubes og Caffelatex, har jeg aldrig oplevet sive luft smiley

• #6   27. apr 2013 Tror jeg vil prøve med Stans snask frem for Joes, som jeg kører med nu smiley

Til topicstarter!
    Glemte helt at nævne:
    Hvis du har ramt en forhindring (Rødder, sten etc.) lidt skævt, kan der ved lavere dæktryk godt risikeres, at dækket hurtigt slipper fælgen og den dermed prutter lidt luft ud inden det hopper på plads igen - dette har jeg oplevet et par gange med et dæktryk på +/- 2 bar.

• #7   27. apr 2013 Har aldrig været ude for det. Kører med stans snask og renegade. Er ret sikker på at der er noget galt med dit/jeres setup.

Tubeless er konge og jeg takker for jeg har lært det at kende.

Held og lykke

• #8   27. apr 2013 Jeg har haft lignende problem med de små huller, med et Bontrager XR Mud dæk og Bontrager snask, det er det eneste dæk jeg har oplevet det med. Men jeg kunne sagtens køre med det uden at fylde op med luft...

Men ellers har jeg ikke haft problemer...

• #9   27. apr 2013 Rasmus - fordi DU ikke har haft problemer med det betyder jo ikke at det gælder alle smiley (sagt på en pæn måde)
    Jeg kører på Schwalbe EVO dæk, hvilke er godt tynde i siderne og sjovt nok er det der, hvor snasket ikke holder.
    Det er installeret 100% efter de guides som både Stans og Joe's foreskriver - kan ikke se hvordan man kan montere det forkert ??

Og som nævnt kan jeg høre når den latex som burde holde de små huller tæt bliver trykket ud før luften begynder at sive - om det så er dårlig kvalitet snask skal jeg ikke kunne sige smiley

Men som også jeg skriver vil jeg prøve noget andet snask ala "Stans" frem for mit nuværende "Joe's no flats"

• #10   27. apr 2013 Fik mig formuleret forkert. Slidte dæk er nok svaret og løsningen smiley Fik ikke fat i dækkene var slidte.

• #11   27. apr 2013 Køre Schwalbe EVO TLR med stan's. Har prøvet med ikke TLR og de duer ikke.
    Men de har holdt tætte 6 mdr +.

Måske dårligt tape?

Kommentér på:
Tubeless

Annonce