Hjælp til montering til saddel {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg blev desværre for nyligt kørt ned på min MTB, og var ikke selv i stand til at samle cyklen op bagefter, da jeg skulle skynde mig videre med 4 hjul under.
Jeg er så kommet mig over det igen og skal til at samle min cykel igen.
Sadlen røg af og det er kun noget af det der blev samlet op fra asfalten.
Jeg ved ikke helt hvad der mangler, men den midterste på billedet er i hvert fald knækket og så tror jeg der skal være 2 af den til højre. Ret mig hvis jeg tager fejl.
Jeg skal så have nyt, og hvor får jeg det? Er det noget jeg kan få hos en af de lokale? (jeg bor i Aarhus) eller kender i et sted på nettet hvor jeg kan bestille sådanne løsdele?
På forhånd tak
maj 2010
Følger: 1 Cykler: 3 Emner: 51 Svar: 398
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 6 Emner: 12 Svar: 1.420
maj 2010
Evt hvilken saddelpind kan anbefales til en MTB til under 10.000, med andre ord, Landevejs Cyklen er min primære, så vil ikke smide flere tusinde efter en saddelpind, dog vil jeg gerne have noget ordentligt! Ja man vil gerne have det hele, men gerne en smule vejledning
På forhånd tak
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
At finde de stumper som du har der kan være lidt af en opgave, der er nogle som minder om den løsning du har men identiske bliver ikke let og finder du det så vil pris helt sikkert ligge i en pris mellem 150-250kr, reservedele til sådan noget koster desværre alt for meget i forhold til at købe en helt ny pind.
maj 2010
Men en pind er en pind eller hvad?
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 6 Emner: 12 Svar: 1.420
maj 2010
Så må jeg lige ned forbi cykelhandleren
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
Hjælp til montering til saddel