{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Hjælp til montering til saddel {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg blev desværre for nyligt kørt ned på min MTB, og var ikke selv i stand til at samle cyklen op bagefter, da jeg skulle skynde mig videre med 4 hjul under.
Jeg er så kommet mig over det igen og skal til at samle min cykel igen.

Sadlen røg af og det er kun noget af det der blev samlet op fra asfalten.
Jeg ved ikke helt hvad der mangler, men den midterste på billedet er i hvert fald knækket og så tror jeg der skal være 2 af den til højre. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Jeg skal så have nyt, og hvor får jeg det? Er det noget jeg kan få hos en af de lokale? (jeg bor i Aarhus) eller kender i et sted på nettet hvor jeg kan bestille sådanne løsdele?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til montering til saddel
  • #1   10. mar 2013 Er det ikke ligegyldigt for det jeg søger hjælp til ? smiley

• #2   10. mar 2013 Jeg tror desværre det bliver så godt som umuligt at skaffe reservedele til, men prøv at kigge efter New Ultimate reservedele til deres saddelpinde, de kører med Samme system... Ellers er det i med en ny pind, desværre smiley

• #3   10. mar 2013 Ja, jeg var bange for det. Ved du hvor man kan købe de reservedele?

Evt hvilken saddelpind kan anbefales til en MTB til under 10.000, med andre ord, Landevejs Cyklen er min primære, så vil ikke smide flere tusinde efter en saddelpind, dog vil jeg gerne have noget ordentligt! Ja man vil gerne have det hele, men gerne en smule vejledning smiley

På forhånd tak

• #4   10. mar 2013 Du kan få okay pinde til 200-500kr som er ganske gode og der er altid nogle af de bedre på tilbud rundt på nettet så hvis du har et budget og en størrelse så kan der hurtigt findes en god pind med god rabat på så det er til at betale smiley

At finde de stumper som du har der kan være lidt af en opgave, der er nogle som minder om den løsning du har men identiske bliver ikke let og finder du det så vil pris helt sikkert ligge i en pris mellem 150-250kr, reservedele til sådan noget koster desværre alt for meget i forhold til at købe en helt ny pind.

• #5   11. mar 2013 Okay. Tak for hjælpen. Er der noget specielt jeg skal kigge efter når jeg går efter en ny pind? Vil helst ikke give over 500, så noget derunder ville være fint.

Men en pind er en pind eller hvad? smiley

• #6   11. mar 2013 Diameter og længde er eneste faktor smiley

• #7   11. mar 2013 Tak for svar Morten B smiley

Så må jeg lige ned forbi cykelhandleren smiley

• #8   11. mar 2013 hvis du foretrækker online så kan du tjekke Nukeproof hos CRC. De er ret lette kontra pris i øjeblikket.

Kommentér på:
Hjælp til montering til saddel

Annonce