{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.849 visninger | Oprettet:

Rock shox pop lock problemer {{forumTopicSubject}}

jeg har problemer med mit remote lockout, det kører fint rundt, men lige så snart jeg slutter håndtaget og kablet og sætter det hele til, så holder den sig i låst position, er det fordi man skal køre for at den slår ordentligt tilbage? min fars gør det ikke på samme måde, selv med samme forgaffel og det hele, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt, kabel og det hele kører fint igennem, det gider bare ikke som jeg vil, nogen forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rock shox pop lock problemer
  • #1   30. dec 2012 det er en reba sl

• #3   30. dec 2012 det er et standart problem for rock shorx gafler deres lock out system fungere ikke helt optimalt jeg har fået skiftet endhedden i gaflen på garantien 6 gange hvor den gjorde det samme

• #4   30. dec 2012 Har også fået skiftet den på min Reba - men nu bruger jeg stort set aldrig pop lock'en, så har ikke gidet gøre mere ved det..

• #6   30. dec 2012 Det er sgu utroligt dårligt lavet, jeg holder mig vidst bare fra sram og det de ejer

• #8   31. dec 2012 Kun når håndtaget sættes på

• #9   31. dec 2012 inden du begynder bare at svine rockshox og alt hvad de laver til, bør du nok lige se ud over din egen næse. Det lyder til du selv er i gang med at pille rigtg meget ved det, og medmindre du er cykelsmed og har gjort det en million gange før, så er det jo ikke helt sikkert at du har samlet det rigtig. Det kan selvfølgelig også være du har fået katten i sækken, og at din gaffel bare ikke virker som den skal, men så er det nok en enlig svale. Jeg har sgu aldrig haft problem med min rockshox gaffel, det godt nok en anden model, men mener det er en "billigere" end reba'en... Rockshox er altså med i den gode ende!!

• #10   31. dec 2012 Urban A
    Det med en poplock der hænger på Rockshox gafler er altså et ganske kendt problem smiley

Min Rockshox SID Race gør det samme - dog ikke værre end jeg kan gøre som Jesper S gør (Hive op i styret en gang, hvorefter den drejer på plads.)
    Har forsøgt at rense, smøre, skifte kabel osv. Lige lidt hjælper det! smiley

• #11   31. dec 2012 urban, jeg havde jo nok ikke sagt det hvis jeg ikke var sikker i min sag, rock shox kan ikke finde ud af at lave kabel lockout der virker ordentligt, og af avid har jeg fået to utætte bremser, så gider man altså ikke sram koncernen mere smiley

• #12   31. dec 2012 desuden er det kun den yderste del jeg har rørt ved, det er et kabel der skal trække i noget der skal dreje i forgaflen, det behøver man ikke være mekaniker for at kunne smiley

Kommentér på:
Rock shox pop lock problemer

Annonce