{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.515 visninger | Oprettet:

forgaffel {{forumTopicSubject}}

Hej folk
Jeg har nu været ude og køre et par gange på min nye ghost se 6000 mtb. Alt er skønt, og den kører som en drøm.Dog er jeg lidt skuffet over forgaflen (Suntour Raidon Air RL 100 mm.) Uden at vide meget om cykelforgafler, så syntes jeg ikke der er meget "lækkerhed" over den. Når jeg trykker den nedaf kommer den i ryk, og ikke en glidende bevægelse, og når den skulle være låst kan den stadig fjedre - bare mere træg.
Nogle forslag til en bedre gaffel, og er der evt nogle her inde ,der har noget liggende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forgaffel
  • #1   10. dec 2012 Tror ikke låsen skal låse helt, det gør den i hvert fald heller ikke på min. Men suntour syns jeg heller ikke er så lækker igen, hva men en fox32?

• Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #2   10. dec 2012 Undskyld men nu siger jeg bare min mening men Sr Suntour er noget bras fox eller rock shox er 10 gange bedere dog lidt dyrere

• #3   10. dec 2012 jeg giver Daniel H. ret

• #4   11. dec 2012 note: man behøver ikke købe en Fox 32 eller RS Reba eller SID for at få smooth performance. http://www.youtube.com/watch?v=YWi0oM0oUdc
    men luft gaffel bør det helt sikkert være.

• #5   11. dec 2012 Forstår ikke rigtig, hvorfor man vælger sontour på en cykel til 9000kr hvis den er så dårlig.Den har forøvrigt både luft og lock på styret men derfor kan det åbenbart stadig være noget bras.
    Hvad prisneveau vil i sige en god gaffel ligger på, og hvordan finder man ud af om den passer på.

• #6   11. dec 2012 Hvis du bor tæt på Aarhus så tag ned i Podium sport i Aarhus c, de er super søde og billige smiley

• #7   11. dec 2012 Så vidt jeg kan se koster din gaffel ca. 170 £ i løs vægt, en Reba, som efter min mening er der hvor det er sjovt, starter på 300 £..
    Dermed ikke sagt at SR Suntour ikke laver gode gafler, vores egen verdensmester Annika Langvad er fx sponsoreret af dem...

• Cikel manden
    Cikel manden Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 27
    #8   11. dec 2012 Der er jo tydelig vis noget galt med din gaffel, tag kontakt til stede du har købt den og så må de rede problemerne ud. Siden 2008 har Sr Suntour uppet sig gevaldigt med deres mere high-end gafler. men deres ry for dårlige gafler vil altid være der (80% af alle billig mtb'er har en billig lorte Suntour gaffel) så derfor kommer folk til den konklusion at Sr Suntour er lort.

• #9   11. dec 2012 ja sontour har ikke det bedste ry.men det kan være noget så banalt som en indstilling af gaflen,så kunne være du skulle få den justeret en gang.

• #10   11. dec 2012 Tak for hjælpen drenge. Så tror jeg da jeg vil få den tjekket en gang,- havde ikke lige overvejet at der kunne være fejl på den.

Kommentér på:
forgaffel

Annonce