{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.923 visninger | Oprettet:

Hmm, cykelholder til bil uden træk? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, da jeg lige har investeret i en ny cykel var jeg samtidig ude at finde en cykelholder til min Ford Focus fra 98, der ikke har anhængertræk, jeg tænkte så at jeg ville prøve dem thule har lavet som Thansen sælger, sådan en fik jeg så købt, men det er overhovedet ikke forsvarligt at transportere på den måde, de stropper man skal bruge til at fastgøre holderen på bagklappen løsner bare sig selv, så den bliver refunderet igen.

Men så skal jeg jo have fat i noget andet, og da jeg tvivler på at man får noget der er bedre i samme stil er jeg begyndt at overveje enten at købe så jeg kan få den på taget, eller få monteret træk.. Hvad ville i anbefalde? Og er der nogle der har en idé om hvad der er billigst men samtidig en holdbar løsning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm, cykelholder til bil uden træk?
  • #1   1. dec 2012 Jeg har personligt en fra Harald-nyborg til 200,-
    Jeg synes personligt at den gør det rigtig godt (Toyota Corolla E10 fra 92).
    Eftersom det er en universal der skal indstilles efter hver enkelt bil kan jeg selvfølgelig ikke garantere at du vil opleve det samme, men til prisen er det da et forsøg værd.
    På min bil kan jeg hive of flå lige så tosset i den jeg vil uden der sker noget den rykker sig en mm.!
    Dog ville jeg være påpasselig med denne da der til påspændingen er monteret jernbeslag / kroge til fastmontering som eventuelt kan ridse lakken

• #2   1. dec 2012 Hej Patrick. Jeg har en Thule Freeway 968 fra Thansen. Der er ikke noget der løsner sig på den for mig. Jeg har kørt med 3 cykler på den uden problemer!
    Der er 6 stropper som sættes fast på bagklappen og man når man strammer ind bliver stroppen helt stram og modhagerne i "klemmen" gør at den forbliver sådan! smiley

• #3   1. dec 2012 Jeg vil sige det er dig den er gal med.......
    Du må bede en om hjælp, til at lære at monterer den.
    den ville jo nok være ulovlig, hvis den gik løs på den måde.
    det er jo ikke et billigt møgprodukt fra Kina

god fornøjelse!

• #4   1. dec 2012 jeg ville klart få sat et træk på, det koster selvf noget mere men det kan jo også bruges til mange andre ting. så kan du bruge en af de store cykelholdere fra feks thule der holder cyklen/cyklerne helt væk fra bilen så du undgår ridser. her er et billede af min, det er ren luksus ifht de små modeller, hurtigt af og på med cyklen og den kan låses fast på trækket:

profilbillede
  • #5   1. dec 2012 Min lille pegøj 107 gør det fantastisk med holdere på taget. Det ser bindegalt ud da cyklen jo nærmest er samme længde som bilen, men originale tag bøjler (de billigste man kan få) og så biltema holdere til 250 holder cyklen helt på plads uden problemer. Klart anbefalesværdigt. Holderen føles ikke som noget til 250 men snare det dobbelte efter min mening.

• #6   1. dec 2012 Hmm, jeg vil ikke mene det e r mig der e r idiot, stropperne holder.. smiley

• Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 35
    #8   2. dec 2012 Kører med en seasucker på min up! Genialt system og du kan have det ligende i reservehjulsbrønden når det ikke bliver brugt. Tager ingen tid at montere.
    Eneste ulempe er at du skal kunne tage forhjulet af.
    Billigt? Ved det ikke men jeg synes det er pengene værd.

• #9   2. dec 2012 Jeg tror du montere noget forkert. Jeg har tidligere solgt masser sf Thule. Og mine erfaringer siger at det virker hver gang. Men spørgsmålet er så om du har fået den model der passer på din bil ??

• Rasmus Elgaard N
    Rasmus Elgaard N Tilmeldt:
    jan 2022

Svar: 4
    #10   27. jan 2022 Jeg valgte i tidernes mogen at gå med Atera Strada, som kan have to cykler på. Jeg tænker, måske du har monteret noget forkert?

Jeg valgte en cykelholder i en mellem prisklasse, da jeg fik gode fifs herfra / www.cykelpraktikanten.dk/2021/08/10/cykelholdere-hvilke-muligheder-og-begraensninger-findes-der/

Kommentér på:
Hmm, cykelholder til bil uden træk?

Annonce