Hmm, cykelholder til bil uden træk? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens, da jeg lige har investeret i en ny cykel var jeg samtidig ude at finde en cykelholder til min Ford Focus fra 98, der ikke har anhængertræk, jeg tænkte så at jeg ville prøve dem thule har lavet som Thansen sælger, sådan en fik jeg så købt, men det er overhovedet ikke forsvarligt at transportere på den måde, de stropper man skal bruge til at fastgøre holderen på bagklappen løsner bare sig selv, så den bliver refunderet igen.
Men så skal jeg jo have fat i noget andet, og da jeg tvivler på at man får noget der er bedre i samme stil er jeg begyndt at overveje enten at købe så jeg kan få den på taget, eller få monteret træk.. Hvad ville i anbefalde? Og er der nogle der har en idé om hvad der er billigst men samtidig en holdbar løsning.
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Cykler: 3 Emner: 18 Svar: 798
Jeg synes personligt at den gør det rigtig godt (Toyota Corolla E10 fra 92).
Eftersom det er en universal der skal indstilles efter hver enkelt bil kan jeg selvfølgelig ikke garantere at du vil opleve det samme, men til prisen er det da et forsøg værd.
På min bil kan jeg hive of flå lige så tosset i den jeg vil uden der sker noget den rykker sig en mm.!
Dog ville jeg være påpasselig med denne da der til påspændingen er monteret jernbeslag / kroge til fastmontering som eventuelt kan ridse lakken
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 81
Der er 6 stropper som sættes fast på bagklappen og man når man strammer ind bliver stroppen helt stram og modhagerne i "klemmen" gør at den forbliver sådan!
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 30 Svar: 341
Du må bede en om hjælp, til at lære at monterer den.
den ville jo nok være ulovlig, hvis den gik løs på den måde.
det er jo ikke et billigt møgprodukt fra Kina
god fornøjelse!
maj 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 26 Svar: 85
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 593
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 17
okt 2012
Følger: 1 Svar: 35
Eneste ulempe er at du skal kunne tage forhjulet af.
Billigt? Ved det ikke men jeg synes det er pengene værd.
aug 2012
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 13 Svar: 67
jan 2022
Svar: 4
Jeg valgte en cykelholder i en mellem prisklasse, da jeg fik gode fifs herfra / www.cykelpraktikanten.dk/2021/08/10/cykelholdere-hvilke-muligheder-og-begraensninger-findes-der/
Hmm, cykelholder til bil uden træk?