{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.586 visninger | Oprettet:

Justering af look keo pedaler. {{forumTopicSubject}}

Efter at have kørt på mine look keo 2 Carbon pedaler i ca. 2 måneder, syntes jeg at mine fødder skøjter lidt rundt på dem, når jeg cykler.

Så var det jeg lige ville høre hvordan man spænder dem?

Mine sko kan rykke sig rimelig meget fra side til side, når jeg har klikket dem i pedalerne.
Vil det det hjælpe på dette problem hvis jeg spænder dem over mod + på pedalen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justering af look keo pedaler.
  • Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #1   14. aug 2012 Hvad er ret meget? De skal kunne give sig ellers har du snart ingen knæer

• Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #2   14. aug 2012 Den pinolskrue du snakker om du vil spænde mod "+" regulerer kun spændingsstyrken for hvor hårdt du skal vride for at du "klikker" ud af pedalen. Hvordan ser dine klamper ud er de ved at være slidte?

• #3   14. aug 2012 Nej mine klamper er ikke slidte.

Det virker som om de er meget glatte, så man kan bevæge foden rundt i pedalen fra side til side.

• #4   14. aug 2012 Har også LOOK KEO pedaler kan også bevæge mine føder fra side til side (Hælen) Så tror det er ganske normalt.

• #5   15. aug 2012 Der er tre forskellige klamper med 0, 4,5 og 9 graders float... Jo mindre float, jo større chance for knæskader smiley

• Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #6   15. aug 2012 Morten B. Rimeligt enig, men nu skal det hælder ikke lyde som om du er garanteret en knæ skade så snart du skifter til en "strammere" klampe. Med lidt mere float i pedalen har du også den mulighed for du kan skifte lidt kørestilling på fødderne når du kører. Et godt eksempel er når du sætter dig helt ned i styret vil man gerne have en lidt vinklet fod - altså knæene peger ind ad og går ind mellem dine arme.

• #7   19. aug 2012 Grå keo klamper er en god allaround klampe. Mindes det er 4,5º modellen.
    Jeg er blevet anbefalet kun, at bruge 0º klamper til løb.

0º klamper kræver megen nødagtig indstilling som tidligere nævnt, idet det ellers kan resultere i knæskader. Dvs. du skal have forstand på at indstille klamperne.

• #8   19. aug 2012 Jeg køre med de grå, og mine fødder kan flyttes 1-2 cm fra yderst højre til yderst venstre side. Målt fra hælen.
    Jeg er rigtigt godt tilfreds med den float der er i de grå

Kommentér på:
Justering af look keo pedaler.

Annonce