{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af slangeløst dæk driller.
  • #1   25. jul 2012 Jeg bruger en fodpumpe, det plejer at virke. Hvis det driller og det er helt nye dæk (som ikke har været monteret) så plejer jeg at montere dem med en slange først, og så lade det sidde en halv times tid. Har du husket at bruge godt med sæbevand rundt i kanten på dæk og fælg?

Er der revner i dækket?

• #2   25. jul 2012 Og både dæk og fælg er selvfølgelig klar til tubeless?

• #3   25. jul 2012 Det er helt nye Rocket Ron EVO 2.1-2.25 dæk som bliver monteret på DT XCR 330 (brugt) og DT XR440 (ny) fælge så det skulle være helt klar til opgaven.

Sæbevand i lange baner er brugt men jeg tænkte ikke lige på det med at sætte en slange i først men bør det være nødvendigt ?

Hvilken pumpe er det du bruger ? jeg har tænkt på at bestille denne idag for ved det er kvali som holder http://www.all4bike.com/shop/sks-rennkompressor-fodpumpe-740p.html har haft en før men den blev stjålet smiley

• #4   25. jul 2012 Jeg bruger en Blackburn Airtower 2... Den der Rennkompressor er helt fantastisk...

Jeg har med alle mine schwalbe dæk været nød til at have slange i først, på Fulcrum Redmetal 1.

• #5   25. jul 2012 Har du afmonteret ventilkeglen? Der gør jeg og så popper de lige på plads nye dæk som brugte dæk.

Og det er med en 15år gammel specialized gulv pumpe.

Ellers må du finde en kompressor og få dækket poppet på plads

• #6   26. jul 2012 Fandt lige ud af at Topeak laver en fodpumpe med ekstra stor kammer til mountain bikes men den kan kun lave et tryk på 5bar men det er jo rigeligt hvis man ikke skal bruge en pumpe til de tyndhjulede maskiner.

En lille kompressor er bestilt, kan jo altid bruges til sømpistolen og blæse cyklen ren og tør før og efter vask..

Tak for gode erfaringer folkens.

Kommentér på:
Montering af slangeløst dæk driller.

Annonce