{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Brian S
Brian S
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 60

Flyt lock out op på styret??? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, er det mulig, at få et kit, hvor jeg kan flytte min lock out op på styret?

jeg er en rock shox xc 32 tk gaffel på.

Og nu når jeg har jer, hvad er foreskellen på:

lock out og poploc?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.
  • Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyt lock out op på styret???
  • #1   16. jun 2012 lock out er bare når du kan låse gaflen, poploc er det der sidder på styret eller andet sted, så du har en knap der kan låse gaflen smiley det er jeg næsten sikker på

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2012

#2   16. jun 2012 Ahh okay. tak for det smiley

Så er spørgsmålet bare om jeg kan få en remote til, at eftermontere så jeg kan få det op på styret og side.

• #3   16. jun 2012 du kan købe et remote upgrade kit til ca 900kr til din gaffel.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2012

#4   17. jun 2012 Det lyder jo lovende. Har du en ide om, hvor? jeg synes jeg har kigget en del steder, men uden held.

• #5   17. jun 2012 Nu koster en ny 1300kr ca og kan sikkert findes billigere. Var det ikke en ide at gå efter en gaffel af bedre kvalitet og performance som har lock-out på styret?

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2012

#6   17. jun 2012 Michael, jeg er heller ikke ude på, at gi 900kr for en kabel og en kontakt ved styret smiley jeg har fundet en kit til 250kr i tyskland. Men ville gerne, hvis det kunne lade sig gøre, at bestille her hjemme. Så mit håb var, at en anden havde stået i sammen situation og derved kendte en dansk forhandler der havde en kit.

Cykel m, fortæller jo desværre heller ikke hvor kittet forhandles, så jeg ved jo ikke engang om de 900kr er den korekte pris.

men du har ret, det ville selvfølgelig aldrig kunne betale sig, at ofre 900kr i en gaffel der koster 1300.

Kommentér på:
Flyt lock out op på styret???

Annonce