{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.885 visninger | Oprettet:

Mikllas M
Mikllas M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Shimano klamper, hvad er der galt? {{forumTopicSubject}}

Hej CG.
Har de her pedaler i sort på min ene cykel (link fjernet) og har netop købt en anden cykel der ham dem på i sølv som på billedet. Jeg har indstillet dem præcis ens, og prøvet alle andre indstillinger, men på sølv pedalerne klikker jeg overhovedet ikke fast, ryger ud hele tiden mens jeg på de sorte sidder der første gang. Jeg kan se der er rød og gul klamper, men jeg formoder både den gule og røde passer på begge pedaler, det er vel kun farven der er i forskel på pedalerne? Hvad er der galt? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shimano klamper, hvad er der galt?
  • #1   29. okt 2011 Kan være fjederen i det ene sæt pedaler der ikke har det så godt. Det er jo den der gør at pedalen bliver stram eller løs. det er ikke noget at gøre med klamperne når du ikke har det problem på det andet sæt pedaler. mit forslag vil være. Prøv at spænd pedalen helt op. og hvis ikke dette hjælper. i skraldespanden med dem. køb nogen nye, og problemet er løst..;)

Klampernes farve er hvor mange grader du kan sætte dem op til at være i vinkel (gule 6 grader og de røde er faste).

Kommentér på:
Shimano klamper, hvad er der galt?

Annonce