{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

valg af ramme til let freeride {{forumTopicSubject}}

skal have valgt en ramme til en byfreeride. cyklen skal bruges til at komme rundt på på både asfalt og i byen og skal kunne tåle en del dvs. kørsel ned ad trapper, hop osv... det skal lige siges at cyklen skal bygges op som SS (siglespeed) har hjul gaffel osv. mangler bare en god ramme der kan holde til gode tæsk osv. det skal være en rigid ramme. hvis der er nogen der ligger inde med en fed ramme der kan klare jobbet så skriv gerne str og pris. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af ramme til let freeride
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 5 Følgere: 7 Svar: 105
    #1   26. sep 2011 Hvad er der galt med din Trailstar? Den virker da oplagt til det du søger....

• #2   26. sep 2011 jeg kører på en on one 456 ss, synes den har en ret fed geometri, det er stål og den er billig. jeg er 190 høj, og mener det er 21" jeg kører på. men en 18" til mig, ville være super fed som rigid dh/fr!

• #3   26. sep 2011 der er intet galt med min trailstar smiley jeg vil bare gerne have en større ramme så jeg ikke skal sidde helt nede med baghjulet i røven smiley og en længere saddelpind er ikke en mulighed da jeg synes det er sygt grimt med lange saddelpinde smiley vil undersøge den der on one smiley tak for svarende smiley

Kommentér på:
valg af ramme til let freeride

Annonce