{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Fitting af Kuota Kult - Størrelses usikkerhed {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Går og er ved at have bestemt mig for hvilken ny cykel jeg skal have mig. Er faldet over en Kuota Kult i str. XXL.

Link til cykel: (link fjernet)

Som det kan ses, så har den i str. XXL 73 cm fra krankboksen til toppen. Har v.h.a. bikebusters størrelsesguide regnet mig frem til at jeg sådan ca. skal have 83 cm fra krankboks til toppen af sadlen.

Mit spørgsmål er så:

De 73 cm er jo uden den klampe som sadlen skal gøres fast til. Og sadlen giver jo også et par centimeter.. Men kan man få nogle "additional" klamper, som kan løfte den endnu et par centimeter?

Kan ikke finde noget inde på Kuota's hjemmeside..

Hvad siger i til det? Jeg er 198 cm høj, med en skridtlængde på 94 cm.

På forhånd tak :-).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fitting af Kuota Kult - Størrelses usikkerhed
  • #1   4. aug 2011 i følge min beregning ud fra din skridtlængde er den optimale str til dig en 61 (det vil sige 60) og det kan da ikke passe en xxl ikke svar til noget lign en 60????

• #2   4. aug 2011 Kender godt min "normale" rammestørrelse, men det er mhh. til denne særlige geometri at jeg bliver lidt i tvivl...

Rammen har slope, og har derfor et 59 cm overrør, som man typisk ser ved de større rammestørrelser.. Tænker bare over, om der findes spacere, hvor langt det stykke som sadlen er fastgjort til og om det ville kunne gå!

Producenten er italiensk, så det kan sagtens passe ;-).

Kommentér på:
Fitting af Kuota Kult - Størrelses usikkerhed

Annonce