1.691 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med thebikeshop.dk ? {{forumTopicSubject}}
Hej,
- er der nogen herinde der erfaringer med (link fjernet) ?
Jeg tænker bl.a. på om leveringstiderne, der bliver lovet på siden, holder.
Priserne kan i vid udstrækning matche de engelske og tyske sider, og det er jo forrygende, hvis der i fht. købelov og reklamation, findes et dansk alternativ.
De har masser af bannerreklamer på CG for f.eks hjulsæt og nu senest dæk, men f.eks. er der ikke en eneste anmeldelse på trustpilot.dk
Er det for godt til at være sandt, eller er det bare 'go for it'?
jun 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 177 Svar: 1.016
..udover det tror jeg såmænd ikke du bliver snydt, men jeg har dog aldrig handlet der..
okt 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 49
Jeg er også lige ved at tro, at deres ejer/medarbejder har en bruger her på CG... mener jeg har set ham deltage i en tråd mht priser på et kranksæt ???
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 39
Jeg ejer Thebikeshop og vi er en ganske almindelig dansk online butik
hvis du scroller ned på siden nederst er der en fane der heder kundeservice, der kan du læse lidt om de oftest stillede spørgsmål.
Ang. Truspilot er det ikke noget jeg har indflydelse på om hvovidt kunder vil andmelde os derinde .
Skulle du have spørgsmål er du velkommen til at sende mig en besked herinde, eller kontakte os pr telefon eller mail.
mar 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
Jeg synes personligt din webshop ser meget sjusket ud, designet ligner noget en folkeskole har lavet i IT undervisningen..
Jeg vil påstå at dette skræmmer mange kunder væk, jeg ville ihvertfald ikke handle der.
Læs hvad jeg har skrevet minimum 2 gange før du kommenterer.
Mvh
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 453
kvaliteten af hjemmesiden ,og mangel på stave/gramatik tjek, har allerede koblet mig af..
Men hvad jeg synes er værre: er at jakob S skamløst har brugt forumet herinde til at prøve at sælge hans varer. det var dråben, smagløst og strengt imod reglerne! (selvom han siger at han må fordi han annoncerer herinde, IMO bruge det så stå i reglerne)
en fyr oprettede et forumindlæg herinde, hvor han spurgte om et sæt juicy 3 bremser på tilbud fra CRC var noget værd..
og straks var jakob der og sige at han istedet skulle købe elxir 3 (til den dobbelte pris!!) hos therbikeshop, uden at nævne at han selv ejer shoppen og ville tjene på det!
jeg jeg den eneste der synes at der er under al kritik!?
forhandlere skulle holde sig til betalte reklamer, og holde deres meninger for dem selv og ude af bruger forums. vi ved jo alle at man ikke skal tage råd fra nogen der kan tjene på det!
det er min 2cents
Erfaringer med thebikeshop.dk ?