{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.863 visninger | Oprettet:

Beskyttelse til forskifter - Trek 6500 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har lige købt mig en ny cykel - en Trek 6500. For at undgå at der kommer alt for meget sand og andet skidt ind i forskifteren fra baghjulet, har jeg prøvet at lave noget beskyttelse af en alu plade.. Men det er virkelig blevet dårligt. Ved i om man kan købe sådan noget? Altså en plade som sidder imellem forskifter og baghjul, som spændes fast på rammen/stellet, eller hvad det hedder. smiley
I må også gerne komme med idéer til hvordan det ellers kan laves.
Tak på forhånd.

- Jesper. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskyttelse til forskifter - Trek 6500
  • #1   5. apr 2011 Vask cyklen efter brug smiley

• #2   5. apr 2011 Nej der gør der ikke... Dog har scott lavet en lille skærm for at beskytte deres bagdæmper på en af dere rammer.

Det vil du i alle tilfælde ikke få noget ud af. Du skal ikke tænke over sand osv i din forskifter....

• #3   6. apr 2011 Som Lauris skriver,så vask den efter brug...Så sku du ikke får problemer...

• #4   6. apr 2011 Nej det er rigtigt nok.. Nu er det bare sådan at det er en hverdags cykel, og jeg ikke gider vaske den hver gang den er blevet brugt. Men jeg har før oplevet at skifteren er begyndt at køre meget dårligt, eller er gået i stykker pga sand og skidt.. Så det bedste ville vel være at sætte noget på dér, så hjulet ikke smider så meget skidt ind i den... Eller hvad? smiley

• #5   6. apr 2011 nej det er det ikke, for lige meget hvad vil der komme noget ind...

DU kan ikke afskærme den 100%, hvis der endlig kommer noget skidt (og der vil der) så vil det have svært ved at komme ud igen..

det bedste vil være er at tag den af hvis du er så bekymret for skidt smiley

• #6   6. apr 2011 Har en kammerat der kører med plastskærme på hans hverdags-MTB, men de dækker ikke helt ned foran forskifter, så han har taget et stykke cykelslange og monteret med strips.
    Han siger det virker, men det er jo ikke nogen løsning i skoven, hvor man IKKE kører med skærme jo.

• #7   6. apr 2011 Jeg ved godt at der altid vil komme skidt der ned. Det jeg vil er bare at få mindre skidt der ned.

• #8   10. apr 2011 Jeg havde lidt samme tanker som dig Jesper da jeg købte min MTB, der var altid skidt i forskifteren, hvordan kunne jeg undgå det, men har fundet ud af at der ikke findes noget specifik til det.
    så jeg puster det lige rent hvergang med trykluft når jeg kommer hjem efter en tur i skoven, hurtigt og nemt !!

• #9   10. apr 2011 Ja, jeg har også droppet det.. smiley
    Det er nok bare bedst at rense det en gang imellem.. smiley

Kommentér på:
Beskyttelse til forskifter - Trek 6500

Annonce