{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  campagnolo super record 11s
  • #1   10. feb 2011 Det kan ikke betale sig at købe en fuld s record gruppe. De få gram du sparer, er ikke noget værd, hvis du alligevel, er ude og træne, og har lidt småmønter med til en kage :-). Forskellen er kun, de lejer der er med, men der kan du jo altid opgradere senere.

• #3   28. feb 2011 Har du prøvet begge to Peter F? Så vidt jeg kan se kører du selv kun rundt med en delvis record 10s...

Ove C. Jeg har selv haft Super Record 11 (se min pinarello). Det kører hamrende godt. Der tre ting jeg vil fremhæve:
    1) Kranksættet. Du skal købe Super Record 11s kranksættet. Også selvom du så må nøjes med f.eks Chorus 11s forskifter eller bremser. For det SR11 kranksæt med C.U.L.T lejer er det lettest løbende kranksæt jeg nogensinde har ejet. Og jeg har efterhånden haft mange som også havde keramiske lejer (FSA ceramic BB på mit Pinarello Tank FP1 ltd kranksæt og Zipp vuma quad ceramic BB til mit THM Clavicula kranksæt). Ingen slår SR11 kranksættet som efter min mening er perlen i hele sættet.

2) SR 11 ergo greb. Der er forskel på ergo grebene R11 og sr11. Prøv at mærk på dem begge og vælg det du synes bedst om. Jeg synes også SR11 grebene er flottere end R11 (nok primær grund til jeg valgte SR11 greb).

3) Bagskifteren: Du skal helt sikkert vælge SR11 bagskifteren over R11. Se den engang - den er sgu et mesterværk!

Forskifter, kassette, kæde og bremser kan du for så vidt vælge Chorus 11. Dog kan du få bremserne i en opgraderet udgave, hvis du vælger SR11..

Just my 2 cents....

((( Der er dog intet der slår Dura ace di2 ))) smiley

• #4   28. feb 2011 Nu har jeg også købt gruppen og monteret den på den nye racer til 2011

Det var nu ikke meningen af den gl. racer skulle skiftes - men blev lidt vild med Super Record gruppen og den gode omtale af kranksættet med C.U.L.T lejer og da jeg så kunne købe gruppen til under 10 k - så slog jeg til og det har jeg ikke fortrudt - den ligner jo en million og så håber jeg bare at den kører ligeså - men trædes skal der jo nok også.

• #5   28. feb 2011 fuld sr 11 til under 10k? Det lyder sgu som et godt køb smiley

• #6   28. feb 2011 ahh... Havde ikke set det var et "gammelt" emne som der blev svaret på

• #7   28. feb 2011 Jesper S

Jeg vil da godt give dig ret i, at man nok skal købe SR kranksættet, for at få de CULT lejer med. Men med hensyn til greb, forskifter,bagskifter, så er der ikke noget særligt, at hente der,men med hensyn til vægt besparelser, hvis det er det, man er ude efter. Man kan jo "sparer" resten, og så sætte ceramic lejer, i et sæt hjul, hvor der er noget at hente....Men fuld SR er da fedt.

Glæder mig da selv for vildt, til jeg får min nye racer samlet helt færdigt. Med både R og SR gruppen.

• #8   1. mar 2011 jeg mindes stadig da jeg havde monteret SR11 på min Pinarello og jeg på arbejdsbænken tog min lille finger og med et meget let tryk på pedalen fik gang i hele gearet smiley Det var dælme lir!

• #9   1. mar 2011 Peter, Jeg er helt enig i, at der nok ikke er meget performance forskel på R11 og SR11 på de øvrige dele smiley Men det ser lækkert ud ! smiley

Min eneste kommentar er, at jeg ikke er enig i, at der er "noget at hente" ved at sætte keramiske lejer i et hjulsæt.

Jeg vil vove at påstå at ingen kan mærke på et sæt hjul om det har keramiske lejer, men det er en hel anden debat smiley (bare prøv en hurtig google), omvendt kan man meget hurtigt se drag i ens gear system: Montér krank og giv den et spin. Mine FSA ceramic BB kørte noget der ligner 3/4 omgang, hvor vuma quad kørte 1½ og sr11 bare kørte rundt og rundt...

hov.. så blev indlæget alligevel langt. Typisk smiley

Kommentér på:
campagnolo super record 11s

Annonce