PF krakboks.... ud med l***** {{forumTopicSubject}}
Halløjsa
Jeg er ved at skifte BB på min scalpel 2015 da den er blevet lidt træt i betrækket. Dog er jeg løbet ind i et problem med at få fjernet den allerede monterede krankboks.
Jeg har købt et SuperB aftrækker PressFit krankleje
https://www.cykelgear.dk/vaerktoj/krankboks-kranksaet/superb-aftraekker-pressfit-krankleje-bb86-bb90?utm_source=kelkoodk&utm_medium=Kelkoo-pla/CPC&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=SuperB+aftrkker+PressFit+krankleje+BB86+
Jeg har nu stået og hamret på den i en halv time og boksen bevæger sig ingen steder. Jeg har "fulgt" guiden som også er på cykelgear siden.
Skal siges at forrige ejer af cyklen måske kan have fusket med den, pedalarmene var også overspændt. Er lidt bange for han har smidt noget forkert loctite ind ved krankboksen.
maj 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 15
apr 2016
Følger: 3 Følgere: 8 Cykler: 4 Svar: 174
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 57 Cykler: 6 Emner: 91 Svar: 1.079
Det der gjorde at den kom Ud ( tror jeg) var den stod over natten med noget dancoil olie.
Jeg lagde den iøvrigt ned på 5 stykker træ mens min kone holdte rammen....jeg har af samme grund ikke brugt loctite da jeg skulle sætte den nye i.
Pressfit Kan være det værste crap at pille ud....
Tålmodighed tålmodighed tålmodighed
maj 2010
Jeg må prøve at bygge en platform den kan ligge på så jeg kan slå lidt hårdere til den!
Prøver også lige at se om jeg kan finde noget løse olie dertil.
Jeg vender frygteligt tilbage
maj 2010
Tak for de gode råd! Så kan sommer cyklen lidt endnu.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 57 Cykler: 6 Emner: 91 Svar: 1.079
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
PF krakboks.... ud med l*****