{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

resning af kæde og kassette {{forumTopicSubject}}

hejsa
som nyer inden for cykel motion skal jeg som alle andre lære en del.

jeg har hørt at jeg kan bruge lampe olie på en pensel til at rense det med mens det sider på cyklen og skylde efter mad vand lad tøre og smør bagefter hva siger i til den???

er der anden bedre simpler måde???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  resning af kæde og kassette
  • #2   30. jul 2010 køb en chaincleaner! sådan en boks du klipser omkring kæden...
    den gør det til en leg, og giver næsten et lige så godt et resultat som et petroleumsbad..
    skyld efter med vand, og brug en vandfortrænger, det virker bedre end bare at tørre den... derefter feks finishline dry ell wetlube

vandfortrænger kan man i cykelfor. bilfor. selv i min lokale superbrugsen smiley

chaincleaneren kan du købe ppå chainreactioncycles.com, fra ca 100kr-300kr.. har deres billigste model, og den virker fint og holder hvis man er forsigtig med den... der kan du også købe olie.. eller opsøg din lokale cykelpusher..

den vil hurtigt tjene sig hjem igen. ens kæde holder betydeligt længere når den ALTID er ren og velsmurt smiley

• #3   31. jul 2010 Ned i en pose med lugtfri petroleum natten over. Og så rense efter med en børste og skylle/tøre efter.

• #4   31. jul 2010 jeps jeps er prøvet virkede fint :o))

• #5   31. jul 2010 Læg kæden i kogene vand i nogle minutter og rens den for vand og svupti, og så en masse gearolie:)

Kommentér på:
resning af kæde og kassette

Annonce