1.187 visninger
|
Oprettet:
boost pumpe {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg vil gerne købe en boost pumpe som kan trykke min dæk ordentlig ud på fælgen, (swalbe rocket ron) som kan klare 3.7 bar, men hvor stort tryk kan man egentlig tillade sig at pumpe pumpen, eller flasken hvis det er sådan en det bliver, op til før man lukker luft i dækket og får det til at springe på plads. jeg vil egentlig gerne prøve noget tubeless
mvh
Bo paaske
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 57 Cykler: 6 Emner: 91 Svar: 1.079
Jeg har en air shot til salg hvis det har interesse....
okt 2018
Følger: 12 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 6
okt 2018
jul 2008
Hvordan ser dine ventiler ud? Er gummi dutten på indvendig side rund eller firkantet?
Du skal ikke kaste håndklædet i ringen....
okt 2018
Det TL sæt jeg prøvede med var schwalbes tubeless easy kit 21 mm ventilen er konisk i enden,fælgbåndet er taget ud og fælgen rengjort med bremserens og isopropylalkohol og tapen lagt fint på, ventilen monteret.
trods det at jeg fingerspænder så meget jeg kunne. kan den stadig vippe en lille smule frem og tilbage, som den kun støtter rigtigt på 2 steder, som om at hullet ikke er cirkelrundt. jeg har forsøgt med en ekstra gummipakning omkring ventilen inde i fælgen uden resultat.
jeg har prøvet at klippe en ventil ud af en slange og tilpasse den og det gik i og for sig meget godt indtil jeg efterspændte ventilen med fingerne så blev den igen utæt.
og efter pumpning og ryste dæk kunne den ikke holde tæt længere. er lidt fustreret
jul 2008
okt 2018
boost pumpe