{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal bruge dæk og forgaffel
  • #1   12. jan 2007 hvor køber jeg det ?

• #3   13. jan 2007 væsken er løbet ud a den ,

• #4   13. jan 2007 okay , men jeg køber noget olie og så må jeg se på hva den siger til det.

• #5   14. jan 2007 Mikkel M

hvad er det for noget fis du siger... at de bedste bremser er dem som ikke er blevet åbnet og drænet... jeg vil væde med at jeg kan tømme dine bremser for olie og bleede dem igen uden at du kan mærke forskel

• #6   14. jan 2007 har altså også hørt det med at de bedtse bremser er dem som ik har været åbnet, men ved ik om det passer, men kunne forestille mig det

• #7   14. jan 2007 Det var da noget underligt noget at påstå.. Et bremsesystem bliver ikke bedre af aldrig at have været udluftet - men de bedste bremsesystem er vel dem som skal udluftes sjældent. Bremsevæske er "vandsugende", dvs. at det tiltrækker fugt i systemet. Fugten kan godt slippe ind før eller siden, hvilket resulterer i forringet bremseevne. Desuden bliver væsken slidt af at blive brugt (det er den letteste forklaring i hvert fald) - læg mærke til farven når du udlufter din bremse. Oftest vil olie have skiftet farve fra klar til uklar eller lignende. derfor er det altså nødvendigt at udlufte sine bremser en gang i mellem. Man behøver ikke at gøre det hvis ikke man synes det er nødvendigt - men man skal heller ikke lade være, bare fordi Chris Sidwell (aner ikke hvem han er) siger at dit bremsesystem mister effektivitet af at blive udluftet.

Jeg plejer at køre 1-2 sæsoner på samme olie. Mit gamle system var 4 år gammelt og var blevet udluftet 5 gange - det kørte som nyt.

Theis

• #8   15. jan 2007 Hehe, nej ikke altid. Han må jo have en grund til at sige det, men jeg kan bare ikke se det fornuftige i det.

• #9   18. jan 2007 hvordan udlufter man sine bremser ?

• #10   18. jan 2007 en anden ting , jeg har set nogle cykler der har hvide dæk på , hvor køber man det ?

Kommentér på:
skal bruge dæk og forgaffel

Annonce