1.646 visninger
|
Oprettet:
Avid Juicy+Goodridge {{forumTopicSubject}}
hey
er der nogen her på CG der ved om man kan installere Goodridge hydradik kabler med Juicy 3 bremser.
har set de har et set juicy 5, og jeg tænker at der ikke kan være den store forskel på 3'erne og 5'erne ???
vh. Rune
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 89 Svar: 1.212
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Emner: 3 Svar: 170
Jeg mener jeg har set et sæt goodridge slanger lavet specielt til Avid Juicy 3/Code bremser, så det skulle godt kunne lade sig gøre
jun 2007
"Service er ikke at får det man mangler, service er, at man får det man ikke vidste man manglede" ~En meget klog mand.
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Emner: 3 Svar: 170
Og kan kun give dig ret i at slanger nok ikke er den bedste løsning til lige præcis en juicy 3 bremse
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 7 Svar: 105
Efter som juicy 3 arver geometri fra de ældre juicy 5 og 7 bremser, er det blot et low-tech og geometrisk out-dated alternativ, uden så mange justeringsmuligheder.
Det er absolut ikke en ringere bremse, da bremsecylinder og caliber er ens med tidligere års 5er og 7er.
Et sæt armerede slanger vil da ikke være spild af penge. Det vil blot være en voldsomt stor investering i forhold til bremsernes ny-pris.
jun 2007
Slanger koster ca 300 stk. der giver 600 + omkostninger for montering. Så ligger prisen for et sæt slanger lige pludselig for halvanden XT bremse...
nov 2009
Følger: 34 Følgere: 26 Cykler: 12 Emner: 38 Svar: 274
JUICY SEVEN med carbon klinger.. til aalllt for lidt penge..
Se det under min profil..
jan 2007
Uagtet hvilken af de nævnte bremser han så køber, ændre det ikke ved det faktum, at bremseslangen stadig er af laver kvalitet end en armeret slange.
Justering eller ej. En standart slange vil aldrig kunne matche en armeret slange.
jun 2007
jan 2007
om du så skruede dig fuldstændig skeløjet ved justering af en xt bremse vil du stadig have en elastisk slange.
Du kan sikkert justere dig op til et punkt hvor elasticiteten i slangen ikke mærkes, men så har du tilgengæld en modulereing der er helt i hegnet.
Eh armeret bremseslange er en opgradering til enhver bremse og har man ikke behov for en masse justeringsmulighed og blot ønsker bedre føling med bremsen er en armeret slange den rigtige vej at gå. defor vil det da være hul ihovedet at købe nye bremser hvor problemet stadig eksistere.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 37
Avid Juicy+Goodridge