{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pulleyhjul - Alu vs plastik?
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 494
    #1   9. maj 2018 alu hjul larmer

• Karl G
    Karl G Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 13 Svar: 20
    #2   9. maj 2018 Plastik er billigere end alu smiley
    Alu kan kører ikke eller kan hold fast hvis man har ulykke. Flere pulleyhjul er plastik på markedet.
    Karl / O-bike.dk

• Karl G
    Karl G Tilmeldt:
    sep 2017

#4   9. maj 2018 Lige præcis alu larmer og plastik er stille. Plastik også beskytter kæden

• #5   10. maj 2018 Jeg oplever at plastik har en kortere levetid og kan være sværere at gøre rent.....men altså vi er nede i små bagateller. Jeg hører musik så kan ikke hører larmen fra alu pulleys men har aldrig tænkt over det før nu....

• Karl G
    Karl G Tilmeldt:
    sep 2017

#6   10. maj 2018 Det komme en på...hvor mange km vi snakker om? 5000 eller 10000km? Hvilket slags vejret, skoven eller road, osv. Hvis skal man skifte plastik pulleyhjul fx. 2 gange jeg synes det betyder ikke nogen på prisen. Fx. 2stk. plastik koster 200kr. og kan kører min. 5000km. Hver 100km er cirka 4kr. på 10000km er kun 2kr. smiley Selvfølgelig kan man købe karbon, eller ceramisk, osv...Det er kun min mening, andre har andre opinion, så er meget subjektiv synes jeg.

• #7   14. maj 2018 https://www.ebay.com/itm/11T-MTB-Ceramic-Bearing-Jockey-Wheel-Pulley-Road-Bike-Bicycle-Rear-Derailleur-/391855137341?_ul=DK
    De her er fine og næsten gratis.
    Køre selv med dem, når de er slidt ned er det bare i metalskrot og et par nye på.
    Ved dog ikke om der er keramiske lejer i dem som de skriver, men så kan man købe de billige.
    De fås fra ca.10 kroner og det er med ganske fine lejer.

• #9   15. maj 2018 Nu er det ikke for at spolere tråden... Men et tillægs spørgsmål ved pulley hjul.

Hvad er regelsættet med antal tænder på pulley hjulene og antal gear der er på cyklen?

Kommentér på:
Pulleyhjul - Alu vs plastik?

Annonce