1.132 visninger
|
Oprettet:
Gear spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg skal have min cykel ordnet gear og bremser..
jeg køre med XT geargruppe de eneste der er XTR er min bagskifter
mit spøgsmål er så... er det ok at blande XT OG XTR grupperne efterhånden som det bliver slidt !!!!
kan jeg bruger XT bremsekalibre sammen med XTR brmseskiver...
Jeg vil gerne skifte min forgaffel, det er er rock shox model !!! har tænkt på en rock shox sdi, nogen bedre eller lettere gaffel i vil foreslå
Skal lige siges at 80% er landevejskørsel på min MBT
På forhånd tak og god jul og godt nytår til jer alle her
Mvh Jacob
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Cykler: 12 Emner: 187 Svar: 757
men hvorfor har du en mtb når du næsten ikke kører i skov?:) og det er en fin gaffel sådan en SID, personligt kan jeg bedre li' min fox, da jeg synes Rock Shox's dyremodeller er svære at indstille ordenligt..
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 16 Svar: 29
Tak for det.. jeg bor i shanghai og her er vejene ikke lige til en street bike..
Tager af og til lange ture her i asien, feks har jeg cyklet fra Beijing til Shanghai,, den 5 februar tager jeg turen fra Bangkok til Phuket igem,, de ture ville jeg ukke gerne gøre på er racer med oppakning..
skal gerne have den lidt ned i vægt da kuffert og cykel vejer rigeligt på flyveturende,, de flyselvskaber tage bare ved når de er overvægt..
Mvh Jacob
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
hvis du kommer forbi Cha-Am på din vej til Phuket giver jeg en øl...
mine forældre har hus der nemlig, jeg regner med at være der nede i midt i februar
hvor har du tænkt dig at købe delene henne ?
CRC ?
Probike i bangkok ?
Probike har nogle gode Rock Shox og Fox gafler til salg til en billig penge.
og ja deres landeveje er XC meget af vejen, sådan som vejen er.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 16 Svar: 29
Ja jeg kommer da den vej forbi, kunne da være hyggeligt at mødes... bliver nok omkring d, 8 jeg er ved Cha-am..
Jeg køber delene her i kina, skal give 3000 for en Rock Shox sdi (ikke orld cup modelen) gafel ved sku ikke om det er en ok pris!!!
Hvor mange forkelige sdi gafller findes der og hvilken skal man købe !!!
Mvh Jacob
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
www.ChainReactionCycles.com
de har en del Rock Shox gafler.
Probike i Bangkok:
(link fjernet)
Gear spørgsmål